کد خبر : 3729
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

استاندار: ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در دور دوم سفر رییس جمهور به خوزستان اختصاص یافت

استاندار: ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در دور دوم سفر رییس جمهور به خوزستان اختصاص یافت
استاندار خوزستان گفت: ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در سفر دوم رییس جمهور به خوزستان برای انجام پروژه‌های استان اختصاص داده شده است.

به گزارش موج زاگرس،  علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی خوزستان در محل استانداری بیان کرد: این میزان اعتبار تخصیص داده شده در سفر دوم رییس جمهور به استان، کمک شایانی به انجام طرح‌ها و پروژه‌های استان می کند.

وی گفت: مدیران در سطح ملی باید از مشکلات و مسائل استان اطلاع داشته باشند و مسئولان خوزستانی باید ارتباط بهتر و بیشتری را با مدیران خود در وزارتخانه‌های مربوطه داشته باشند تا بتوانند برای استان امتیازات و اعتبارات بهتری را کسب کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مهم ترین عامل کنترل مدیریت بودجه است افزود: مدیران دستگاه ها باید اطلاع و نظارت کافی را بر نحوه هزینه کرد بودجه داشته باشند و بهترین شکل در جذب و استفاده از بودجه اقدام کنند.

حسینی محراب ادامه داد: به دولت پیشنهاد داده ایم که اختیار نظارت ،اقدام و تخصیص اعتبار به پروژه های درون خوزستان به مدیران درون استان داده شود در صورت پذیرفته شدن این پیشنهاد، پروژه ها با سرعت بیشتری پیش خواهند رفت.

استاندار خوزستان افزود: در سطح ملی پیگیر پیشرفت هر چه بیشتر پروژه هایی همچون آبرسانی غدیر، فدک، کوثر و طرح های فاضلاب در استان هستم تا با رفع مشکلات روند اجرای این طرح ها سرعت بیشتری بگیرد.

حسینی محراب با بیان اینکه خوزستان دچار یک عقب ماندگی تاریخی به دلیل هشت سال جنگ تحمیلی است گفت: این عقب ماندگی با تلاش مدیران قابل جبران است و ضرورت دارد به صورت شبانه روزی پیگیر مسائل استان باشند.

وی تاکید کرد: باید اقدامات موثرتری از استان های دیگر برای پیشرفت استان انجام داد و در این راه از شرکت های بزرگ فعال در خوزستان نیز باید کمک گرفت.

در ادامه این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: یکی از طرح هایی که در بودجه ابلاغی به استان باید مد نظر باشد پروژه نهضت ملی مسکن است، برای تزریق بودجه به این طرح مهم باید اولویت قائل بود.

محمد خانچی افزود: از دیگر پروژه های مهم عمرانی دیگر در استان طرح بازآفرینی بافت های فرسوده بوده که بیشتر در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان در قالب پروژه بزرگتری به نام اقدام مشترک برای بهبود وضعیت سکونت اقشار ضعیف در استان در حال انجام است.

وی تاکید کرد: تخصیص اعتبار به این طرح و همراهی تمام دستگاه ها برای اجرای این پروژه مورد تاکید است.

دور دوم سفر رییس جمهور به خوزستان روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه امسال انجام گرفت.

۲۰۸
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.