کد خبر : 3731
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

امام جمعه اهواز:شورای نگهبان نمایندگانی که در عزل‌ونصب‌ها دخالت داشتند را رد صلاحیت کند

امام جمعه اهواز:شورای نگهبان نمایندگانی که در عزل‌ونصب‌ها دخالت داشتند را رد صلاحیت کند
وی همچنین با اشاره به بی‌آبی‌های اخیر در برخی مناطق مانند ملاشیه گفت: در مسئله بی‌آبی نیز باید مسوولان امر به معروف و نهی از منکر شوند چرا که این موضوع در ارتباط با مدیران نیز صدق می‌کند و بیش از 30 حوزه در زمینه نهی از منکر در آیات وجود دارد.

به گزارش موج زاگرس،  حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار با رهبر معظم انقلاب (مدضله‌العالی) اظهار کرد: جهاد تببین به واسطه‌ی تبلیغات موثر تحقق پیدا می‌کند و رهبر معظم انقلاب بر این حوزه تاکید دارند.

وی با تاکید بر ایجاد کانون تولید محتوا در حوزه‌های علمیه، ادامه داد: دشمن با انجام تبلیغات زهر‌آگین و پراکندن شبهات قصد دارد راه ادراک مردم را سد کند و این مسئله از دیرباز وجود دارد و در تاریخ اسلام و واقعه‌ی عاشورا قابل مشاهده است و حوزویان باید نسبت به این دغدغه‌ی مقام معظم رهبری حساس باشند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد امر به معروف و نهی از منکر را یک رسالت مهم در جامعه اسلامی دانست و گفت: وقتی فردی یک ناهنجاری مانند بدحجابی را انجام می‌دهد وظیفه‌ی ما امر به معروف و نهی از منکر است چرا که هر فردی در این خصوص نسبت به دیگری ولایت دارد.

وی همچنین با اشاره به بی‌آبی‌های اخیر در برخی مناطق مانند ملاشیه گفت: در مسئله بی‌آبی نیز باید مسوولان امر به معروف و نهی از منکر شوند چرا که این موضوع در ارتباط با مدیران نیز صدق می‌کند و بیش از ۳۰ حوزه در زمینه نهی از منکر در آیات وجود دارد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در عین حال شورای نگهبان را از ابتکارات مهم حضرت امام(ره) عنوان کرد و گفت: در دوران مشروطه چون شورای نگهبان وجود نداشت فقهای مشروطه موفق نشدند و اگر شورای نگهبان تضعیف شود مشروعیت نیز از بین خواهد رفت.

وی همچنین با انتقاد از دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمود که نمایندگان حق دخالت در عزل و نصب‌ها را ندارند و شورای نگهبان باید در انتخابات پیش‌رو با قاطعیت نمایندگانی که در عزل و نصب‌ها دخالت داشتند را رد صلاحیت کند چرا که این نمایندگان به ولی‌فقیه نیز کم‌توجه هستند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.