کد خبر : 3492
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خوزستان و سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز صورت گرفت:

افتتاح دو طرح ورزشی(چمن مصنوعی و کلاس درس تربیت بدنی)طرح سردار شهیدسلیمانی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز+تصاویر

افتتاح دو طرح ورزشی(چمن مصنوعی و کلاس درس تربیت بدنی)طرح سردار شهیدسلیمانی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز+تصاویر
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه3 اهواز اظهار کرد: بحث سلامت و ورزش دانش آموزان موضوعی است که لازم است آموزش و پرورش با ایجاد امکانات مدرسه‌ای گامی بلند در جهت رفع مشکلات این حوزه، بردارد.

به گزارش موج زاگرس ، امروز سه شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور سید بهروز موسوی بهبید معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره آموزش و پرورش استان خوزستان، حسن عامری رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خوزستان و حسین بهمئی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز، سید نبی موسوی معاونت پرورشی ناحیه ۳اهواز و محمود قنواتی مسئول تربیت بدنی ناحیه سه اهواز دو طرح ورزشی(چمن مصنوعی و کلاس درس تربیت بدنی) در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز افتتاح شد.

حسین بهمئی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز با تقدیر از همت و تلاش همکاری معاونت پشتیبانی اداره کل استان،رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خوزستان، معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه و کارشناس مسوول تربیت بدنی ناحیه سه اهواز، اظهار کرد: طرح کلاس درس تربیت بدنی در دبستان رسالت ودخترانه لاله و چمن مصنوعی در هنرستان فجر افتتاح شدند.

وی، به نیاز جامعه دانش آموزی به فضاهای ورزشی اشاره و تصریح کرد: در آینده نزدیک طرح های ورزشی دیگری در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تکمیل و افتتاح خواهد شد.

بهمئی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز اذعان کرد: بحث سلامت و ورزش دانش آموزان موضوعی است که لازم است آموزش و پرورش با ایجاد امکانات درون و برون مدرسه‌ای گامی بلند در جهت رفع مشکلات این حوزه، بردارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.