کد خبر : 3310
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۳

در خطبه های نماز جمعه مطرح شد:

امام جمعه اهواز: مسوولان مشکل اشتغال و مسکن جوانان را حل کنند

امام جمعه اهواز: مسوولان مشکل اشتغال و مسکن جوانان را حل کنند
امام جمعه اهواز گفت: انتظار داریم که تمامی دستگاه‌های خوزستان برای اشتغال و مسکن جوانان به صورت ویژه برنامه‌ریزی کنند.

 به گزارش موج زاگرس،   حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت سیزدهم اقدامات زیربنایی خوبی در دست انجام دارد، انتظار داریم که تمامی دستگاه‌های خوزستان برای اشتغال جوانان به صورت ویژه برنامه‌ریزی کنند.

وی مهار تورم را از مطالبات جدی مردم دانست و گفت: مردم باید در سفره‌های خود آثار مقابله با گرانی را مشاهده کنند. در عین حال حل مشکل مسکن یکی دیگر از درخواست‌های مردم از دولت است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: تلاش‌های گسترده‌ی منطقه‌ای و برون منطقه‌ای برای حل مشکل تورم در کشور در حال انجام است که امیدواریم مردم به زودی نتایج آن را در زندگی خود ملاحظه کنند.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به مقاومت اقوام خوزستانی از جمله قوم عرب و بختیاری در تمامی برهه‌ها گفت: استکبار همواره سعی کرده است این موضوع را خدشه‌دار کند اما با ولایت‌مداری این اقوام توطئه‌های دشمن محقق نشده است.

وی گفت: در هفته‌ی گذشته‌ی نمایشگاه ارزشمندی از آثار اقوام برگزار شد و نشان داد که اقوام خوزستانی متصل به ولایت امیرالمومنین (ع) هستند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در عین حال با اشاره به اهمیت مسئله حجاب یادآور شد: نقش زن در جوامع دینی نشان‌دهنده تدین دینی در آن جامعه است. امروز استکبار برای فروپاشی خانواده برنامه‌ریزی کرده است و محور خانواده زن است.

وی همچنین یکی از موارد بازدارنده‌ی مهم برای مقابله با مواد مخدر را پیشگیری دانست و گفت: بیشترین میزان مصرف مواد مخدر در سنین نوجوانی و جوانی است از این رو تمامی دستگاه‌های فرهنگ‌ساز موظف هستند برای این قشر برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد تصریح کرد: طلاق، همسرآزاری، شرارت، کودک‌آزاری، قتل عمد و جرایم منکراتی به دلیل مصرف مواد مخدر در جامعه رخ می‌دهد.

وی در عین حال با اشاره به در پیش بودن عید غدیر گفت: نسل جوان باید خطبه‌ی غدیر را بخوانند و به معنی آن توجه کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.