کد خبر : 3302
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۱۰

خبرنگار:پرهام نصیری

داریوش هرمزی:عرصه مربیگری را از ۳۰ سال پیش آغاز کردم/تیم خلیج فارس ماهشهر از امکانات خوبی برخوردار نیست

داریوش هرمزی:عرصه مربیگری را از ۳۰ سال پیش آغاز کردم/تیم خلیج فارس ماهشهر از امکانات خوبی برخوردار نیست

داریوش هرمزی سرمربی فوتبال در گفتگو با موج زاگرس گفت: متولد روستای دشت بزرگ شهرستان گتوند هستم، در تیم های جنوب و شاهین اهواز فوتبال بازی کردم.

هرمزی بیان داشت:به دلیل مسدومیت در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه مربیگری شدم. رئیس کمیته آموزش کارون، مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، مربی درجه A آسیا بالاترین مدرک آسیا و در دانشگاه تدریس میکنم.

وی افزود: سرمربی تیم های استقلال اهواز، فجر سپاسی شیراز، نفت مسجد سلیمان، استقلال ملاثانی، قشقایی شیراز، سزدار بوکان و…را در کارنامه مربیگری خود دارم و در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر در لیگ دسته اول می باشم.

هرمزی تصریح نمود: فوتبال ایران در حاضر حال و روز خوبی ندارد، بخشی از تیم ها خصوصی و بخشی دولتی هستند، و آنچنان که باید باشد از بخش خصوصی حمایت نمی شود. فوتبال به کشف و پرورش بازیکن نیاز دارد، سپاهان و فولاد خوزستان در چرخه استعدادیابی کارهای خوبی انجام داده اند.

وی ادامه داد: در زمینه امکانات باشگاه خلیج فارس ماهشهر در حد معمول از امکانات حرفه ای محروم هستیم، و از چمن ورزشگاه شهرداری استفاده می کنیم.

با اینکه ماهشهر با ۴۲ شرکت پتروشیمی قطب پتروشیمی کشور است، به ورزش و نشاط اهمیت داده نمی شود که این به نوبه خود نوعی فاجعه است.

وی در پایان گفت: در فوتبال خوزستان باید از سرمربی بومی مثل، سیروس پور موسوی، بهروز مکوندی و… استفاده کرد، و مدیران باید به سرمربی داخلی اهمیت دهند، تا شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای فوتبال خوزستان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.