کد خبر : 5493
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

انتقاد از پرداخت دستمزد میلیاردی به فوتبالیست‌های فاقد عِرق ملی

انتقاد از پرداخت دستمزد میلیاردی به فوتبالیست‌های فاقد عِرق ملی
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از پرداخت دستمزدهای میلیاردی به برخی فوتبالیست ها که عِرق ملی ندارند، انتقاد کرد و گفت: متاسفانه به قهرمانان رشته‌های دیگر توجهی نمی‌شود.

به گزارش موج زاگرس،    سیداحمد آوایی روز پنجشنبه در نشست خبری مشترک نماینده و رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با اصحاب رسانه افزود: باید پرسید چرا برخی فوتبالیست‌ها که عِرق مذهبی و ملی ندارند، به سرود ملی کشورمان اهمیت نمی‌دهند و به پرچم جمهوری اسلامی هم احترام نمی‌گذارند ده‌ها میلیارد تومان دستمزد می‌گیرند؟
وی افزود: باید پرسید به چه دلیل چرا به فوتبالیستی که عرق ملی مذهبی ندارد ۵۰۰ میلیارد تومان دستمزد داده می‌شود و به یک قهرمان دیگر نه زمین و نه شغل تعلق می‌گیرد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این وضعیت باید مدیریت شود، گفت: متاسفانه به برخی ورزشکاران دیگر رشته‌ها که عرق ملی دارند و دلسوز کشور هستند توجهی نمی‌شود.
وی افزود: همه ما نمایندگان و دولت در این خصوص مسوول هستیم؛ اگر این موضوع حل نشود مدال آوران و قهرمانان کشورمان مایوس و دلسرد می‌شوند.

به گزارش خبر؛ اخیرا محمد مفتخر قهرمان دزفولی پرورش اندام جهان از مسوولان این شهرستان خواست به وعده‌های خود در خصوص اعطای پاداش به قهرمانان جهان عمل کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.