کد خبر : 877
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

انقلابی و پای کار بودن؛دوشاخص مهم انتخاب مدیران بهمئی

انقلابی و پای کار بودن؛دوشاخص مهم انتخاب مدیران بهمئی
فرماندار بهمئی در خصوص شاخص شایسته سالاری در انتخاب مسئولان ،گفت:برای انتخاب یک مدیر، مهم انقلابی بودن و مهم تر پای کار بودن است.

به گزارش موج زاگرس؛نشست شورای آموزش و پرورش بهمئی صبح امروز در شهر لیکک برگزار شد.

فرماندار بهمئی در این نشست گفت : شرط استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آموزش پرورش، همکاری و تعامل تمامی ادارات و نهادهای شهرستانی است.

علی محمدی افزود: با یک برنامه ریزی درست و‌منظم، می توان بحث آموزش و بحث تربیتی را با جدیت پیگیری کرد ونتیجه مناسب گرفت .

محمدی در رابطه با شیوه برگزاری امتحانات مدارس شهرستان،گفت: باید به نحوی مدیریت و محافظت کنیم که کسی معترض به نحوه برگزاری امتحانات نشود و در کنار تحقق این امر مهم، سلامت امتحانات برای عمومی مردم شفاف باشد.

فرماندار بهمئی در خصوص واکسناسیون دانش آموزان برای مقابله با کرونا، تصریح کرد : ما نمی توانیم کسی را اجبار به تزریق واکسن کرونا کنیم اما می توانیم از ورود چنین افرادی به مدار جلوگیری کنیم؛ از شبکه بهداشت و درمان میخواهیم رصد کنند و پیگیر این موضوع باشند.

وی در ادامه خطاب به مسئولان آموزش و پرورش گفت: یک روز مشخص را در هفته به دیدار و سرکشی با خانواده شهدا اختصاص دهید، این کار برای ما مسئولان برکت  دارد ؛ما هرچه داریم از خون پاک‌ شهدا و جایگاه والای خانواده های آنان است.

فرماندار بهمئی در ادامه  این نشست از رئیس اداره آموزش پرورش خواست نیازمندی های خود را اعلام کند تا با کمک همه ارگانها در راستای تامین این خواسته ها اقدام شود.

محمدی در بحث کمبود وسایل نقلیه در ادارات گفت : ما تعداد خودر زیاد داریم اما نگهداری این وسایل ضعیف است ؛می شود با مدیریت همین خودروهای موجود و تعمیر و‌نگهداری مناسب از آن ها استفاده کنیم .

فرماندار بهمئی در خصوص شاخص شایسته سالاری در انتخاب مسئولان شهرستانی، تصریح کرد :مسئله خط و‌جناح خاص برای من خیلی اهمیت ندارد اما مهم انقلابی بودن و مهم تر پای کار بودن است و این دو شاخص از اولویت های بسیار مهم بنده در انتخاب مسئولان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.