کد خبر : 959
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۰۱

نشان طلای مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین برای کودک خوزستانی

نشان طلای مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین برای کودک خوزستانی
عضو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین برگزیده شد.

به گزارش موج زاگرس؛به نقل از ایکنا از خوزستان، دانیال نظرزاده عضو هشت ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شوش نشان طلای نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین را از آن خود کرد.

این کودکان خوزستانی افتخارآفرین، از اعضا لیلا چنانی‌پور، مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان است که در کلاس‌های هنری کانون پرورش یافته‌ و در این مسابقه بین‌المللی خوش درخشید.

براساس اعلام کانون پرورش فکری, هیات داوران این مهرواره شامل معصومه فاضلی‌مقدس، نادر فاطمی، مریم حسینی و مهتاب خاموشیان، محمدانیس یحیی ۱۴ ساله و ریان خلیل عبدالله ۱۷ ساله هر ۲ از کشور لبنان، سیدعلی‌رضا حسینی ۱۱ ساله از تهران، سونیا افسانه ۱۶ ساله از اردبیل، سیده‌الناز میرحسینی هفت ساله از مشهد مقدس، مهشید قاسمی ۱۲ ساله از کهریز سنگ استان اصفهان، فاطمه‌زهرا صفری‌شیرزی هشت ساله از اصفهان، مبینا امینی ۱۶ ساله از نجف‌آباد اصفهان، آیناز کیانپور ۱۰ ساله از فولادشهر اصفهان و ملیکا طاهری ۱۴ ساله از گزوبرخوار اصفهان به‌ عنوان نفرات برتر معرفی و با اهدای نشان طلا از آنان تقدیر شد.

هیات داوران همچنین ۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی پنج تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به ‌عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند.

این فراخوان با هدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده‌ساز جهان از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان منتشر شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.