کد خبر : 3931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

گزارش از یک روز فعالیت پرکار سرپرست آموزش و پرورش ناحیه سه و کارکنان اداری آموزش وپرورش ناحیه۳اهواز:

بازدید مدیرکل نوسازی استان خوزستان از مشکلات فضاهای آموزشی ناحیه۳اهواز/تشکیل جلسه ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزان/بررسی اعتراضات رتبه بندی معلمان+تصاویر

بازدید مدیرکل نوسازی استان خوزستان از مشکلات فضاهای آموزشی ناحیه۳اهواز/تشکیل جلسه ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزان/بررسی اعتراضات رتبه بندی معلمان+تصاویر
روز پرکار آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز، از تشکیل جلسه ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزان و حضور مدیرکل نوسازی استان برای بررسی مشکلات فضاهای آموزشی گرفته تا بررسی اعتراض رتبه بندی معلمان که همچنان در ساعت۱۷:۳٠ ادامه دارد.

به گزارش موج زاگرس، سرپرست آموزش وپرورش ناحیه سه اهواز امروز بصورت فشرده و مستمر چند جلسه و دیدار را داشته که به شرح ذیل می باشند. 

ابتدا سومین جلسه کارگروه ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس ناحیه ۳ اهواز با حضور حسین بهمئی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز،محمدرضا کایدانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، روح الله دانشی معاون پشتیبانی ناحیه سه، کارشناس مسئولان حراست و بازرسی، نماینده مدیران مدارس ونماینده اولیا آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز و همچنین سید عبدالرسول موسوی نماینده سازمان تاکسیرانی، برگزار شد.

حسین بهمئی اظهار کرد: این جلسه به منظور اجرای هرچه بهتر و مطلوب تر روندساماندهی وضعیت سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس در سال تحصیلی جدید می باشد.
وی افزود: برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران مدارس، اولیا و حتی رانندگان در دستور کار قرار گیرد تا شرایط خدمات رسانی بهتر به دانش آموزان تسهیل شود.

بهمئی با بیان اینکه، ساماندهی سرویس مدارس به دغدغه ومطالبه جدی اولیای دانش آموزان تبدیل شد، خاطرنشان کرد:هرچند برنامه ریزی های خوبی در این راستا وجود دارد ولی می طلبد نظارت بر فعالیت سرویس مدارس را بصورت جدی دنبال کرده و در دستور کار خویش قرار دهیم.
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه۳اهواز، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی والدین و دانش آموزان و حتی رانندگان را با اهمیت عنوان و گفت:باید قوانین رعایت و وظایف محوله به متولیان،به نحو احسن انجام تارضایت مردم جلب شود.


رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه ی کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس ناحیه سه اهواز عنوان کرد:
لزوم رعایت قوانین و مقرارت آیین نامه ودستورالعمل اجرایی ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس

محمد رضا کایدانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه ی کارگروه ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز با تاکید جدی بر لزوم رعایت قوانین و مقرارت آیین نامه ودستورالعمل اجرایی ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس، گفت: مدیران مدارس براساس شیوه نامه ای تنظیم شده ی استانی، با شرکت های حمل و نقل قرارداد منعقد کنند.

کایدانی با بیان اینکه نرخنامه مصوب (سرویس حمل و نقل) تنظیم و به ادارات ومدارس ارسال می شود، افزود: لازم است آموزش و پرورش در زمان مناسب نسبت به شناسایی دانش آموزان نیازمند سرویس حمل و نقل، همت کند.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان متذکر شد: روند ساماندهی سرویس مدارس و معرفی شرکت‌های حمل ونقل و قرارداد بین شرکت و مدیر مدرسه و واریز هزینه سرویس توسط اولیا به حساب مدرسه، باید طبق قانون باشد.

کایدانی متذکر شد: باید براساس دستورالعمل اجرایی، ابلاغیه از وزارت، قراردادها با شرکت ها منعقد ونظارت شود تا قوانین رعایت و از تخلفات و خطاهای احتمالی پیشگیری شود.

*********

اما جلسات امروز به اینجا ختم نشده و در ادامه سرپرست آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز میزبان مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان بود

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان انجام شد؛
💢 بررسی وضعیت فضاهای آموزشی ناحیه ۳ اهواز

وضعیت فضاها و تجهیزات آموزشی ناحیه ۳ آموزش و پرورش اهواز در دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان با مدیر ناحیه ۳ بررسی شد.

محمد سعیدی پور در دیدار با حسین بهمئی مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز وضعیت فضاو تجهیزات آموزشی این منطقه را بررسی کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان با اشاره به لزوم توسعه فضای آموزشی در ناحیه ۳ آموزش و پرورش اهواز گفت: تراکم بالای دانش آموزی و قدمت محلات و مناطق تحت پوشش این ناحیه از شهر اهواز موجب بروز مسائلی در تامین فضای مورد نیاز شده است که برای آن چاره اندیشی خواهیم کرد.

وی گفت : یک زمین آموزشی با مساحت و موقعیت مناسب در فاز یک پادادشهر قراردارد که می تواند در جهت رفع کمبود مدارس مقاطع متوسطه یک و دو این منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

سعیدی پور افزود: با هماهنگی به عمل آمده مقررشد تا مقدمات کار برای آغاز عملیات اجرایی احداث یک فضای آموزشی در این محل انجام شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس نیز، ابراز امیدواری کرد: تا قبل از بازگشایی مدارس درمهرماه بتوانیم تجهیزات مورد نیاز از قبیل وسایل سرمایشی و سایر تجهیزات آموزشی را در این ناحیه توزیع کنیم.

سعیدی پور همچنین ضمن بازدید از سالن ورزشی ام البنین در منطقه فاز ۲ پاداشهر، گفت: بخش اعظم کار انجام شده و این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد، مراحل پایانی را می‌گذراند که با رفع مشکلات تکمیل آن امیدواریم تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش شود.

…………….

اما فعالیت سرپرست آموزش وپرورش ناحیه سه اهواز و کارکنان این ناحیه ادامه دارد.

هم اکنون، ساعت۱۷:۳٠ درحال بررسی مدارک رتبه بندی معلمان هستند.

همچنان فعالیت کارکنان آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز ادامه دارد…. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.