کد خبر : 3916
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۲۱

تقدیر و تشکر از خدام امام حسین(ع):

حاتم مطوری:

هزاران درس در نیم روز+تصاویر

هزاران درس در نیم روز+تصاویر
وی گفت:  به راستی وقتی که امام راحل فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته آیا از محرم و صفر نمیتوانیم برای حفظ ارزش‌ها استفاده کنیم.

به گزارش موج زاگرس،  مهندس حاتم مطوری با حضور در مجلس روضه خوانی حسینیه امام سجاد(ع) اهواز در شب عاشورا که با حضور پرشور آحادی از مردم و مسؤلین بخصوص جوانان با برنامه های متنوع برگزار شد،  به نوبه خود از زحمات طاقت فرسا و شبانه روز همه خدام سید الشهدا (ع) در برگزاری و میزبانی مراسمات عزاداری که از شب اول ماه محرم تا پایان ماه صفر در حسینیه ها؛ مساجد؛مواکب و منازل برگزار میشوند تقدیر و تشکر کرد و از خداوند منان برای آنها سلامتی؛ طول عمر با برکت و توفیق زیارت امام حسین(ع) در دنیا و شفاعت ایشان یوم الورود را مسئلت نمود.

وی عنوان کرد: حضرت آیت الله شیخ عباس کعبی با ایراد خطبه های پرشکوه حال عزاداری را دو چندان حسینی نموده و بر لزوم انتشار این خطبه های ولایی در جامعه تأکید داشت.

مطوری گفت: این مجالس عزاداری؛ مدارس و دانشگاههای ما می‌باشند که با برکت وجود علما منور گشته اند.

وی افزود: سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) با نثار خون خود ‌راهها و آموخته‌های فراوانی به ما برای بقا و تعالی دین اسلام عطا فرمود؛ ایشان در یک نیم روز هزاران درس را به بشریت تعلیم دادند و روز به روز گستره این مکتب افزایش می یابد.

مطوری بیان کرد:  امام حسین(ع) برای حفظ دین جد بزرگوارش وطن؛ اموال؛ اصحاب؛بستگان؛ برادران؛فرزندان و حتی جسم و جان خود را در راه خدا قربانی کرد؛ بعد از واقعه عاشورا هم با نام خود برای انسان‌ها تا ابد نور هدایت و کشتی نجات باقی ماند.

وی گفت:  به راستی وقتی که امام راحل فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته آیا از محرم و صفر نمیتوانیم برای حفظ ارزش‌ها استفاده کنیم.

وی گفت:  ما نباید عاشورا را فقط در محرم و صفر ببینیم می‌بایست از این دروس عاشورا که امام حسین(ع) به ما آموخته در طول سال در جهت حل مشکلات؛رفع سختی‌ها و هدایت جامعه استفاده کنیم و می‌بایست راه حل‌های اساسی و کلیدی را از پیامهای عاشورا گرفته به نحو احسن به مردان و زنان کوچک و بزرگ انتقال و یادآوری نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.