کد خبر : 5716
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

امام جمعه اهواز:

بانک ملی مشکل شرکت گروه ملی را حل کند

بانک ملی مشکل شرکت گروه ملی را حل کند
امام جمعه اهواز گفت: سالیان متمادی است که شرکت گروه ملی ایران قدری با مشکل مواجه است و بانک ملی باید این مساله را تعیین تکلیف کند.

به گزارش موج زاگرس   ،    حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه ۹ دی ۸۸ روز تجلی وحدت ملی امت اسلامی است، اظهار کرد: این حرکت خودجوش، فراگیر و سراسری و در نصف روز انجام شد و مردم به صورت سریع و قاطع از فتنه‌گران و آشوب‌گران داخلی و خارجی اعلام برائت کردند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب تجدید میثاق کردند.

امام جمعه اهواز همچنین با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت آیت‌الله مصباح و شهادت سید رضی موسوی افزود: صهیونیست زخم‌خورده دنبال وارد کردن آسیب به جبهه مقاومت است. سید رضی موسوی سالیان متمادی نقش کلیدی در مقاومت ایفا می‌کرد و دشمن نتوانست وجود او را تحمل کند و در میدان نبرد ناجوانمردانه، این مرد بزرگ را به شهادت رساند.

موسوی‌فرد عنوان کرد: انتقام خون حاج قاسم و سید رضی موسوی، با محو اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه خواهد بود.

موسوی‌فرد بیان کرد: امروز مشاهده می‌شود برخی از عزیزان که در برخی نقاط در حال تلاش و کار هستند احساس می‌کنند که مسؤولان باید قدری بیشتر به آن‌ها توجه کنند. سالیان متمادی است که شرکت گروه ملی ایران قدری با مشکل مواجه است و بانک ملی باید این مساله را تعیین تکلیف کند.

وی افزود: مدیران باید حرف‌های این افراد را بشنوند و از سوی دیگر، کارگران نیز باید در چارچوب قانون حرکت کنند که الحمدالله اهل آن هستند تا هرگز کار تعطیل نشود.

امام جمعه اهواز گفت: وزارت اقتصاد و دارایی در بخش‌نامه‌ای اجازه خرید و فروش دارو به صورت اینترنتی را صادر کرده است که این کار، مشکلات زیادی در کشور ایجاد می‌کند و مسؤولان در کشور و مسؤولان غذا و دارو در استان خوزستان به این مساله معترض هستند و باید چاره‌اندیشی شود تا این مشکل حل شود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.