کد خبر : 5719
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

استاندار خوزستان :

موانع پروژه‌های هفتکل برطرف می‌شود

موانع پروژه‌های هفتکل برطرف می‌شود
استاندار خوزستان گفت: بازدیدهای از پروژه‌های مختلف هفتکل انجام شد که با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد موانع سد راه این پروژه‌ها برطرف می‌شود.

به گزارش موج زاگرس  ، یادواره سردار شهید علیرضا داوودی و شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و کربلای ۵ شهرستان هفتکل شامگاه پنج‌شنبه با حضور لاله بی‌نشان دفاع مقدس در مسجد جامع حضرت حجت(عج) این شهر برگزار شد.

در این یادواره علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان اظهار کرد: شهدای عزیز ما افتخارآفرینانی هستند که پیروزی‌های بزرگی برای انقلاب رقم زدند و الگوی مقاومت و ایثار در صحنه‌های مختلف شدند.

وی با بیان اینکه امیدواریم شرمنده شهدا نشویم و راه و رسم شهیدان را ادامه دهیم، تصریح کرد: به رزمندگان خود در دوران دفاع مقدس افتخار می‌کنیم جانفشانی‌های آنها را پاس می‌داریم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: عملیات کربلای پنج دشمنان را وادار کرد به شکست رژیم بعثی اقرار کنند و پیگیر قطعنامه پایان جنگ شوند.

حسینی‌محراب خاطرنشان کرد: درود می‌فرستیم بر والدین شهدای گرانقدر که این قهرمانان وطن را تربیت کردند.

وی بیان کرد: امروز مقاومت مردم فلسطین، لبنان و دیگر محورهای مقاومت با تأسی از شهدای ما در کربلای پنج و دوران دفاع مقدس است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: اگر با پیروی از آموزه‌های امام در راه خداوند حرکت کنیم هرگز شکست نمی‌خوریم و امیدواریم خداوند به ما این توفیق را دهد که خالصانه در راه رضای الهی گام برداریم.

حسینی‌محراب در پایان گفت: بازدیدهایی از پروژه‌های مختلف هفتکل انجام شد که با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد موانع سد راه این پروژه‌ها برطرف می‌شود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.