کد خبر : 2131
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

برگزاری جشنواره یلدا با همکاری اصناف در اهواز

برگزاری جشنواره یلدا با همکاری اصناف در اهواز
رییس اتاق اصناف اهواز گفت: جشنواره یلدا در اهواز که با همکاری اصناف از ۲۵ آذرماه جاری آغاز شده تا پنجم دی ماه امسال ادامه دارد.

به گزارش موج زاگرس،  مراد بدری روز دوشنبه در نشست هماهنگی فروش فوق‌العاده اصناف اهواز که با حضور روسای اتحادیه‌های صنوف وابسته به بازار شب یلدا در محل سالن جلسات اتاق اصناف اهواز، بیان کرد: با توجه به نزدیکی شب یلدا و به منظور تامین آرامش و ثبات بازار و همچنین حمایت از اصناف و بازاریان در شرایط رکود و تورم اقتصادی جشنواره فروش فوق العاده اصناف ویژه ایام شب یلدا با محوریت و مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی منتخب برگزار شده است.

بدری افزود: در همین راستا ضرورت دارد اتحادیه های صنفی منتخب برابر با شیوه نامه جشنواره فروش فوق العاده اصناف که از سوی اتاق اصناف ایران ابلاغ شده است، جهت اجرایی شدن مفاد آن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: در این طرح اتحادیه ها و اصناف پای کار هستند و در این جشنواره متعهد می شوند که با رعایت انصاف سود کمتری را دریافت کنند و کالاهای مرغوب را در بازار ارائه دهند، امسال جشنواره یلدا در قالب نمایشگاه برگزار نشده است.

بدری همچنین هدف از اجرای این طرح را بیان کرد و گفت: عرضه کالاها و خدمات پر تقاضا ویژه شب یلدا با کیفیت و قیمت مناسب در واحدهای صنفی منتخب و تحت پوشش اتحادیه های صنف از جمله، پوشاک، کیف و کفش، گوشت دامی ، مرغ، تخم مرغ و ماهی وقنادان، آبمیوه و مواد غذایی است.

وی ادامه داد: در این طرح بازرسی و نظارت لازم توسط بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی اهواز و سازمان بسیج اصناف بر اجرای درست جشنواره از سوی اصناف انجام می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.