کد خبر : 2135
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۱۸

نکونام: فینال جام جهانی برای من امروز بود/ بخاطر مسی خوشحال هستم

نکونام: فینال جام جهانی برای من امروز بود/ بخاطر مسی خوشحال هستم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: فینال جام جهانی برای من امروز بود و این موضوع را به شاگردانم هم اعلام کردم.

به گزارش موج زاگرس،  در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه ۲۸ آذرماه دو تیم نفت مسجد سلیمان و فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود فولادی ها تمام شد.

جواد نکونام در پایان این دیدار، اظهار داشت: این برد را به بازیکنان و اعضای تیم تبریک می‌گویم. شاگردانم لیاقت این برد را داشتند. چند روز پیش صحبت کردم، تیم ما قبل از تعطیلات خوب بود، اما درگیر حواشی شدیم. امروز دو تیم با برنامه بازی کردند و ما توانستیم شرایط خوبی داشته باشیم. با بچه‌هایمان صحبت کرده بودیم که بازی سختی خواهیم داشت، چون بازیکنان مهاجری را خوب می‌شناسم. امروز بازی سختی بود و آنها ما را اذیت کردند. واقعاً در یک شرایط سختی توانستیم از اشتباهات حریف به گل برسیم و روی غفلت و اشتباه و عدم تمرکز نفرات خودمان گل خوردیم، اما تیم خیلی زود برگشت. توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و گل بزنیم. بازی را کنترل کنیم و بازی را ببریم.

وی گفت: تصمیمات سختی را داور گرفت من صحنه‌ها را دیدم جا دارد از او تشکر کنم. به نظرم جام جهانی خیلی تأثیر خوبی داشته و به عنوان کلاس آموزشی برای ما بوده است. داوران و مربیان چون صحنه‌ها را دیدم پنالتی، اخراج و خطاها کاملاً درست بود خیلی خوب بود در این جو سنگین و بازی سنگین داور خوب قضاوت کرد. یک نکته‌ای که به آن اشاره کنم و شاید به ضرر تیمم باشد آن هم این است که نیمه اول داور ۴ دقیقه وقت اضافه گرفت و نیمه دوم ۸ دقیقه، فوق‌العاده بود حتی اگر ۱۰ دقیقه هم اضافه بگیرد اشکالی ندارد. این ا تفاق باید در فوتبال ما رخ دهد. حتی اگر تیم من هم باشد وقت تلف کردیم اشکالی ندارد. بازی ادامه داشته باشد وقت را بگیریم تا فوتبال‌مان کیفیتش بالا برود. بازی‌ها بهتر شود و شرایط در فوتبال‌مان بهتر از این شود. به بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم این برد برای آنها است آنها این بازی را بردند و من هیچ نقشی نداشته و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: این برد مبارک هوادارن‌مان باشد. آنهایی که پشت تیم هستند و کنار ما هستند. با برد ما خوشحال و با باخت‌مان ناراحت می‌شوند. ما  تلاش‌مان را می‌کنیم که ان‌شاءالله بهترین عملکرد را در تمام بازی‌ها داشته باشیم. یک مقدار شرایط ما الان سخت است. مشکلات، حواشی و مصدومیت‌هایی داریم که امروز دیدید. اگر بخواهیم بشماریم یک تیم بیرون داشتم امیدوارم زودتر شرایط ما بهبود یابد تا نیم‌فصل جایگاه‌مان را حفظ کنیم تا بتوانیم نیم فصل نفراتی که مدنظرمان است را بگیریم. مصدومیت و حواشی به ما ضربه زد.

وی خاطرنشان کرد: یک نکته در این بازی بود. واقعیت این است که من سه تعویض کردم آن هم اجباری بود. سه تعویض اجباری ما سه یار خوب ما را امروز از دست دادیم. با این شرایط سختی که داریم آن سه بازیکن را از دست دادیم. امروز ما فواید جام جهانی را در بخش داوری، مربیان و انگیزه بازیکنان می‌توانیم حس کنیم. فینال جام جهانی برای من امروز بود. دیروز وقتی بازی فینال به وقت اضافه کشیده شد ما سوار اتوبوس شدیم و آمدیم تمرکزمان روی کارمان بود نه چیز دیگری ما وقت‌های اضافه را ندیدم چون وظیفه ما ا ین بود زودتر اینجا باشیم من به بچه‌ها گفتم فینال ما امروز است اینکه آرژانتین قهرمان شد به خاطر مسی واقعاً خوشحالم. ۹۰ دقیقه بازی را دیدیم. به هر حال بی‌دلیل نیست که این همه هزینه می‌شود، این همه آدم، تبلیغات، بازیکنان، پادشاهان، رئیس جمهورها می‌آیند، نشان می‌دهند که این فوتبال در بین مردم دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.