کد خبر : 4592
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

باحضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز برگزار شد:

برگزاری جلسات برنامه‌ریزی برپایی «موکب اربعین»، شورای مرکز رفاهی و «کمیسیون معاملات» آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز+تصاویر

برگزاری جلسات برنامه‌ریزی برپایی «موکب اربعین»، شورای مرکز رفاهی و «کمیسیون معاملات» آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز+تصاویر
با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز، جلسات شورای مرکز رفاهی ،«کمیسیون معاملات» آموزش و پرورش و برنامه ریزی و هماهنگی برپایی «موکب اربعین حسینی» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج زاگرس،  امروز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴٠۲ با حضور حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز و معاونت ها و کارشناس مسئولان این ناحیه ،نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برپایی موکب به منظور ارائه خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی برگزار شد.

جلسه‌ی برنامه ریزی و هماهنگی برپایی «موکب اربعین حسینی»

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در این نشست گفت: مجموعه ی همه سعی و تلاش ما و همکارانمان در آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز این است که شرایط و اقلام لازم را جهت برپایی موکب اربعین و ارائه خدمات و پذیرایی از زائرین حسینی به بهترین وجه فراهم کنند.

 


برگزاری جلسه شورای مرکز رفاهی ناحیه۳ اهواز 

با حضور حسین بهمئی مدیر این ناحیه، معاونت پشتیبانی و کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد، حراست ، رفاه تعاون ، امور مالی ، حقوقی و خدمات و پشتیبانی جلسه شورای مرکز آموزشی رفاهی آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و کارهای در دست اقدام در سال جاری جلسه ای در دفتر ریاست برگزار شد.

در این جلسه پیرامون مسائل مدیریتی ، زیباسازی ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و چگونگی ارائه خدمات مناسب به میهمانان بحث و تبادل نظر شد و اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .


باحضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز:

جلسه ی «کمیسیون معاملات» آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز برگزار شد 

امروز یکشنبه۵ شهریور۱۴٠۲ با حضور حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز و معاونت های پشتیبانی، پرورشی و کارشناس مسئولان حراست،ارزیابی عملکرد، حقوقی، خدمات و تربیت بدنی جلسه ی «کمیسیون معاملات» آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز برگزار شد.

در این جلسه در راستای فعالیت و اجرای «پروژه مهر»، بر تعیین تکلیف پروژهای و طرح های ورزشی ناحیه و آماده سازی برای آغاز سال تحصیلی جدید، تاکید شد.


امروز صورت گرفت:

بازدید مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز از حوزه امتحانی شهریور

همچنین  امروز یک شنبه ۵ شهریور ۱۴٠۲ حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز از حوزه امتحانی شهریور دانش آموزان بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.