کد خبر : 4608
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

کسب ۴۳ رتبه کشوری زیر ۱۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۲ توسط دانش‌آموزان خوزستانی تاکنون

کسب ۴۳ رتبه کشوری زیر ۱۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۲ توسط دانش‌آموزان خوزستانی تاکنون
مسعود حمیدی نژاد ضمن تایید این خبر؛ اظهار کرد: بر اساس نتایج احصا شده از مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان تاکنون بالغ بر ۴۷۴ رتبه زیر ۱۰۰۰ کشوری کنکور سراسری ۱۴۰۲ توسط دانش آموزان خوزستان کسب شده است که از این تعداد ۴۳ رتبه زیر ۱۰۰ کشوری است که موفقیتی بزرگ و ستودنی در حوزه شاخص کنکور برای آموزش و پرورش خوزستان است‌.

به گزارش خبرگزاری موج زاگرس،   مسعود حمیدی نژاد امروز یکشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ در گفتگو با روابط عمومی و ضمن تایید این خبر؛ اظهار کرد: بر اساس نتایج احصا شده از مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان تاکنون بالغ بر ۴۷۴ رتبه زیر ۱۰۰۰ کشوری کنکور سراسری ۱۴۰۲ توسط دانش آموزان خوزستان کسب شده است که از این تعداد ۴۳ رتبه زیر ۱۰۰ کشوری است که موفقیتی بزرگ و ستودنی در حوزه شاخص کنکور برای آموزش و پرورش خوزستان است‌.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی مدون و نظام مند در حوزه کنکور سراسری؛ توضیح داد: در کنکور سراسری امسال ۴۳ رتبه ۲ رقمی و ۴۷۴ رتبه ۳ رقمی کشوری توسط دانش آموزان کسب شده است که این امر نشان از مداخله منظم همکاران ما در حوزه معاونت آموزش متوسطه در بحث کیفیت بخشی مدارس متوسطه دوم دارد که از این موارد می توان به برگزاری کارگاه های توانمندسازی دبیران؛ اردوهای پیشرفت تحصیلی و کلاس های آمادگی دوره نوروز اشاره کرد.

حمیدی نژاد در عین حال با اظهار اینکه آموزش و پرورش خوزستان مهمترین اولویت خود را ارتقای شاخص نمرات امتحانات نهایی قرار داده است؛ توضیح داد: با همت متولیان آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان شاهد کاهش اختلاف میانگین امتحانات نهایی با میانگین کشوری به میزان ۰/۵ نمره در استان خوزستان بودیم که شایسته تقدیر و تشکر است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در حوزه رقابت های علمی دانش آموزی نیز موفقیت های گسترده ای توسط دانش آموزان کسب شده است. در این حوزه دانش آموزان خوزستانی موفق به کسب ۱۸ رتبه برتر کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی شدند.

وی در پایان گفت: دبیران و هنرآموزان خوزستان نیز موفق به کسب ۱۷ رتبه برتر کشوری در جشنواره تدریس برتر شدند که نشان از برنامه ریزی گسترده آموزش و پرورش استان در حوزه توانمندسازی معلمان و دبیران و ارتقای صلاحیت های حرفه ای این معلمان دارد‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.