کد خبر : 1700
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۹

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

برگزاری و  آغاز رزمایش جهادگران فاطمی

برگزاری و  آغاز رزمایش جهادگران فاطمی
موسوی با اشاره به حضور و خدمت رسانی  ۷۰۰ گروه جهادی در این رزمایش افزود: جهادگران به مدت ۱۰ روز با ۲۰ هزار نفر جهادگر فاطمی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، کمک مومنانه، آبرسانی، فرهنگی، خدمات پزشکی، اردوهای جهادی عمرانی ساخت و ساز مسکن و تعمیرات خانه نیازمندان، کشاورزی، واکسیناسیون دام و خدمات دامپزشکی، اهدای جهیزیه و ... را انجام خواهند داد.
به گزارش موج زاگرس،   سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به رسالت بسیج و جهادگران برای خدمت بی منت به مردم، اظهارکرد: رزمایش جهادگران فاطمی۲، لشکر خدمت رسانی جهادگران برای محرومیت زدایی و جهاد مقابله با فقر با حضور اقشار بسیجیان و خدمتگزاران مردم از ۲۸ آبان ماه در سراسر استان آغاز می‌شود.

موسوی با اشاره به حضور و خدمت رسانی  ۷۰۰ گروه جهادی در این رزمایش افزود: جهادگران به مدت ۱۰ روز با ۲۰ هزار نفر جهادگر فاطمی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، کمک مومنانه، آبرسانی، فرهنگی، خدمات پزشکی، اردوهای جهادی عمرانی ساخت و ساز مسکن و تعمیرات خانه نیازمندان، کشاورزی، واکسیناسیون دام و خدمات دامپزشکی، اهدای جهیزیه و … را انجام خواهند داد.

وی با تاکید بر حضور اقشار مختلف بسیج در این رزمایش بیان کرد: لشکر جهادگران فاطمی با حضور ۲۲ قشر از اقشار مختلف بسیج، بسیج پزشکی، دانش آموزی، مداحان، مهندسین و… و ۲۹ ناحیه مقاومت بسیج در سطح استان خدمات تخصصی و محرومیت زدایی ارائه می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به روز برگزاری و  آغاز رزمایش جهادگران فاطمی اشاره کرد و گفت: آغاز این رزمایش ۲۸ آبان ماه در اهواز مجتمع ورزشی شهید تندگویان با حضور پنج ناحیه مقاومت بسیج  امام علی(ع)، ناحیه امام حسین (ع)، ناحیه کارون، باوی و حمیدیه و حضور دو هزار نفر جهادگر، همزمان با رزمایش‌هایی در سراسر استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.