کد خبر : 1697
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

استاندارد خوزستان:

۵۰ هزار شغل تحت پوشش بیمه در خوزستان ایجاد شد

۵۰ هزار شغل تحت پوشش بیمه در خوزستان ایجاد شد
اهواز- استاندار خوزستان گفت: تاکنون ۵۰ هزار شغل تحت پوشش بیمه در خوزستان ایجاد شده که بخشی از این آمار مختص به مشاغل خانگی و درصد باقی‌مانده مربوط به اشتغال جوانان است.

به گزارش موج زاگرس، صادق خلیلیان عصر امروز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان بر ضرورت فراهم آوری امکانات لازم برای اشتغال و ازدواج جوانان تاکید کرد و افزود: تسریع و تسهیل ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها به جوانان ضروری است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های دولتی اماکنی را در اختیار دارند که می‌توانند برای برگزاری مراسم ازدواج استفاده شوند؛ بنابراین این اماکن در راستای استفاده جوانان احصا شوند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی نظام بانکی، بانک‌های استان تاکنون وام ازدواج ۵۰ درصد از متقاضیان خود را تأمین کرده‌اند و سایر متقاضیان باید از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال استان در سال ۱۴۰۱ گفت: بر اساس آمار اولیه مندرج در سامانه تعیین شده از سوی دولت تاکنون ۵۰ هزار شغل تحت پوشش بیمه در خوزستان ایجاد شده که بخشی از این آمار مختص به مشاغل خانگی و درصد باقی‌مانده مربوط به اشتغال جوانان است.

انتهای پیام/بهار آب روشن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.