کد خبر : 5501
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

تبریک مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان به«سید رضا خاضع» مدیر برتر فناوری اطلاعات ادارات کل استان های کشور+متن پیام

تبریک مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان به«سید رضا خاضع» مدیر برتر فناوری اطلاعات ادارات کل استان های کشور+متن پیام
جناب آقای «سید رضا خاضع»انتخاب حضرتعالی را به عنوان مدیر برتر فناوری اطلاعات ادارات کل استان ها* و کسب لوح تقدیر از ریاست عالی سازمان و معاونت محترم توسعه فناوری و خدمات الکترونیک را تبریک و تهنیت گفته و سلامتی و بهروزی جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش موج زاگرس،  مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان موفقیت «سید رضا خاضع» در کسب عنوان مدیر برتر فناوری اطلاعات ادارات کل استان های کشور، را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
مسئول محترم فناوری اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد

توسعه فناوری اطلاعات، هوشمندسازی خدمات و حرکت به سمت استفاده از فناوری های نوظهور از جمله انتظارات و خواسته های مقام معظم رهبری از مجموعه حاکمیتی کشور می باشد که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی پیشران و سرآمد در حوزه بکارگیری و پیاده سازی انتظارات معظم له، اقدامات و اتفاقات برجسته ای را رقم زده که طبیعتا این مجموعه اقدامات با تلاش و توان جوانان متخصص و متعهد و مهندسین سرآمد حوزه فناوری اطلاعات شکل گرفته است. با توجه به برگزاری اولین همایش توسعه فناوری و خدمات هوشمند ثبتی در روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان ماه در مشهد مقدس، انتخاب حضرتعالی را به عنوان *مدیر برتر فناوری اطلاعات ادارات کل استان ها* و کسب لوح تقدیر از ریاست عالی سازمان و معاونت محترم توسعه فناوری و خدمات الکترونیک را تبریک و تهنیت گفته و سلامتی و بهروزی جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

زمان خوب
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.