کد خبر : 4467
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

همزمان با آغاز هفته دولت صورت گرفت؛

خبرنگار:مسلم مختاری

تجدید میثاق مسئولان بهمئی با آرمان شهدا

تجدید میثاق مسئولان بهمئی با آرمان شهدا
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گلزار شهدای شهرستان بهمئی غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش موج زاگرس؛ بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مدیران شهرستان بهمئی با حضور در گلزار شهدای شهر لیکک بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
فرماندار بهمئی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت : ولایت پذیری، مردمی بودن، ساده زیستی، مدیریت جهادی، انقلابی بودن، اخلاص و دوری از حب قدرت، مبارز بودن و نهراسیدن از مشکلات، شناختن راه و تعهد در عین تخصص، روشن بینی و استقامت در راه از جمله ویژگی¬ های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر بود.
علی محمدی گفت: شهیدان رجائی و باهنر به عنوان الگوی حکومت داری هستند و سبک و سیره حکومت داری ما هم باید از این شهداء الگو پذیرد.
حجت الاسلام موسوی منش نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی بهمئی هم با گرامیداشت هفته دولت افزود: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌ کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است و شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.
در ادامه برگزاری این آیین غبارروبی و عطر افشانی حاضران با نثار گل، پاشیدن گل ناب محمدی (ص)، قرائت فاتحه و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کرده و با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس مدافعان حرم تجدید میثاق دوباره کردند و یاد و خاطره دلاور مردی‌ها، رشادت‌ها و جان فشانی‌ های این شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.