کد خبر : 5320
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز در همایش خانواده موفق عنوان کرد:

تربیت دانش‌آموزان سالم و متعهد/لزوم پیوند و انسجام بین مسجد، محله و مدرسه+تصاویر

تربیت دانش‌آموزان سالم و متعهد/لزوم پیوند و انسجام بین مسجد، محله و مدرسه+تصاویر
حسین بهمئی با بیان اینکه، رسالت آموزش و پرورش این است بین مسجد، محله ومدرسه انسجام بیشتری برقرار کند ، تصریح کرد: زمانی می توانیم در عرصه تعلیم و تربیت موفق شویم که بتوانیم متناسب با امکانات و شرایط برای جامعه هدف‌مان برنامه مطلوب داشته باشیم.

به گزارش موج زاگرس ، حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در همایش خانواده موفق که به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان برگزار شد؛ ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برگزاری این برنامه(آموزش و پرورش ناحیه ۳ و مسجد خاتم الانبیاء) و با بیان اینکه، آموزش و پرورش و اولیا در کنار هم می توانند موفق باشند، به بیانات رهبری اشاره و اظهار کرد: اگر خانه و مدرسه از نظر تعلیم و تربیت به هم متصل شوند؛ پیوندی مبارک انجام می شود.

برنامه‌ها و آموزش‌ها متناسب با شرایط سنی دانش آموزان باشد

وی با بیان اینکه، رسالت آموزش و پرورش این است بین مسجد، محله ومدرسه انسجام بیشتری برقرار کند ، تصریح کرد: زمانی می توانیم در عرصه تعلیم و تربیت موفق شویم که بتوانیم متناسب با امکانات و شرایط برای جامعه هدف‌مان برنامه مطلوب داشته باشیم.

بهمئی بیان کرد: برنامه‌ها و آموزش‌ها باید متناسب با شرایط سنی دانش آموزان بوده تا تاثیر مطلوبی داشته باشد.

«فرزندان ما باید احترام به بزرگتر را یاد بگیرند»/« فرزندان باید اخلاق مدار و مومن و سالم تربیت شوند»

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز به اهمیت احترام فرزندان و دانش آموزان به بزرگترها اشاره و خاطرنشان کرد: زمانی برنامه های تربیتی و آموزشی منتج به نتیجه مطلوب و هدف خواهد شد که همفکری، همراهی و تبادل نظر وجود داشته باشد.

حسین بهمئی با بیان اینکه، با پیوند بین مسجد،مدرسه و محله؛ دانش آموزان و فرزندان خوبی تربیت می شوند، متذکر شد: انسان سالم کسی است که هر قدمی برمی دارد وکاری را که می‌کند، برای رضای خدا انجام دهد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.