کد خبر : 5326
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز به مناسبت هفته تربیت‌بدنی
اینجانب 26مهر الی ۲ آبان که هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است را به عموم ورزشکاران، به ویژه فرهنگیان، معلمین تربیت بدنی و دانش آموزان ناحیه۳اهواز، تبریک عرض می نمایم.

به گزارش موج زاگرس؛  حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را تبریک گفت.

در این پیام تبریک آمده است:

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد و ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

اثرات مثبت ورزش نه تنها بر سلامت جسم، که بر روح و روان نیز به اثبات رسیده و با روحیه بالا و اندیشه قوی است که می توان بر انواع مشکلات و ناملایمات زندگی فائق آمد.

اینجانب ۲۶مهر الی ۲ آبان که هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است را به عموم ورزشکاران، به ویژه فرهنگیان، معلمین تربیت بدنی و دانش آموزان ناحیه۳اهواز، تبریک عرض می نمایم.

همچنین از تلاش و زحمات مسوولان و فعالان تربیت بدنی و ورزش ناحیه ۳ اهواز تقدیر و تشکر ویژه داشته و آرزوی موفقیت بیش از پیش تمامی فعالان این عرصه را از خداوند منان مسئلت داریم.

حسین بهمئی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.