کد خبر : 5926
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

جزئیات دیدار اعضای موسسه پیشگامان فرهنگی – هنری الیمای بهمئی با مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان

جزئیات دیدار اعضای موسسه پیشگامان فرهنگی – هنری الیمای بهمئی با مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان
اعضای موسسه پیشگامان فرهنگی - هنری الیمای بهمئی با مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش موج زاگرس؛مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با اعضای موسسه پیشگامان فرهنگی هنری الیمای بهمئی دیدار و گفتگو کرد.

سید زاهد افتخاری زاده در این نشست ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور و حمایت همه هنرمندان ابراز قدردانی و تشکر کرد.

وی از هنرمندان خواست با حضور پررنگ در برنامه های مناسبتی دهه فجر و مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه نشان داده که همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.

مدیر اداره ارشاد بهمئی تصریح کرد: در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری می بایست با تلاش جمعی برای استاندارد سازی، جهت دهی و راهبرد سازی در مسیر درست و در کنار کار تیمی برای رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه اداری، تمام عزم خویش را جزم نموده و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

افتخاری در ادامه به نقش و جایگاه هنرمندان اشاره کرد و آنان را بازوان قدرتمند این نهاد فرهنگی عنوان کرد.

وی افزود: با تمام توان در خدمت به هنر و هنرمندان قدم بر میدارم و انتظار دارم تمام هنرمندان،فرهنگ دوستان و دلسوزان این عرصه کمک کار و همراهم باشند.

 مسئول موسسه پیشگامان فرهنگی هنری الیمای بهمئی در این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه فجر، انتصاب مدیر جدید این اداره را تبریک گفت.

اسحاق آرمند گفت: موسسه پیشگامان الیمای بهمئی که بیش از ۳۰عضو فعال دارد، از همه ظرفیت های هنری از جمله نویسنده،شاعر، قاری، مجری، کارگردان و مستند ساز برخوردار است.

مسئول موسسه پیشگامان افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۳۰برنامه فرهنگی – هنری در سطح شهرستان و خارج از آن برگزار کردیم.

در پایان آرمند برای حضور خود و اعضای این موسسه در همه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی شهرستان اعلام امادگی کرد و از مدیر این اداره خواست با حمایت همه جانبه زمینه فعالیت های فرهنگی- هنری را در این شهرستان برای همه هنرمندان فراهم کنند.

به گزارش موج زاگرس؛موسسه پیشگامان فرهنگی هنری الیمای بهمئی دارای مجوز ثبت ملی است که در سال ۱۴۰۲با مجوز فرمانداری شهرستان بهمئی افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.