کد خبر : 5913
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

در نشست سرپرست جدید ارشاد بهمئی با اصحاب رسانه صورت گرفت؛

سرپرست ارشاد بهمئی:همه جوره حامی خبرنگاران هستم/معرفی هیئت رئیسه جدید انجمن خبرنگاران شهرستان بهمئی

سرپرست ارشاد بهمئی:همه جوره حامی خبرنگاران هستم/معرفی هیئت رئیسه جدید انجمن خبرنگاران شهرستان بهمئی
در اولین نشست سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بهمئی،هیئت رئیسه جدید انجمن خبرنگاران این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش موج زاگرس؛سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  بهمئی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، از عزم جدی خود برای حمایت از خبرنگاران و تلاش به دفاع از حقوق آنها سخن گفت.


سید زاهد افتخاری با تقدیر از حضور اصحاب رسانه در این نشست خبری،تصریح کرد:خبرنگاران ما ادامه دهنده راه شهید صارمی هستند و بر این باورم که چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه عشق و علاقه به عرصه خبری در کنار مشکلات مالی در بین خبرنگاران شهرستان ما موج می زند، گفت:از دیر باز کار خبری تعطیلی نداشت، الان هم خبرنگاران و اصحاب رسانه ما نقش مثبتی در جامعه دارند.

افتخاری با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در جامعه،افزود: جسارت، علم و تجربه از ویژگی های بارز یک خبرنگار است و یک خبرنگار در عرصه کار خبری نیاز است  سه اصل سرعت، دقت و صحت درج اخبار را مد نظر داشته باشد؛گاهی اوقات خبرنگار خبری را منتشر می کند که خود هم در صحت آن شک دارد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی خاطرنشان کرد:شهرستان ما پیشینه دیرینه و غرور آفرینی دارد، ما توانستیم رضا شاه را هم از ریشه در بیاوریم. حفظ فضای تعامل بین مردم و مسئولان وظیفه خبرنگاران است که لازم است این پلِ صمیمیت و تعامل با ترویج امید آفرینی در جامعه توسط شما خبرنگاران مستحکم بماند.
افتخاری خطاب به اصحاب رسانه بهمئی، افزود:در جریان دغدغه های خبرنگاران هستم و می خواهم به عنوان خادم، دوست و رفیق شما با همکاری و همیاری شما قدمی بردارم.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی با بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم، ضمن حضور پر رنگ در برنامه ها، همه مردم را دعوت به حضور پر رنگ در  برنامه‌های سالگرد انقلاب کنند.
افختاری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم،افزود:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حالیکه دشمن با روش های مختلف دنبال این است که بگوید مردم پای کار انقلاب نیستند،این یک وظیفه دینی و اخلاقی است که مردم  با انگیزه و رغبت بیشتری برای مشارکت حداکثری مورد تاکید رهبر انقلاب آماده کنیم.
وی با بیان اینکه ما وامدار هیچ حزب و جناحی نیستیم،خاطرنشان کرد: خبرنگاران متعلق به مردمند و حقایق را بدون توهین و تخریب بیان کنند.
افتخاری در پایان گفت:بازوان قدرتمند ما، رسانه ها و هنرمندان هستند و تاکید می کنم که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی همه جوره خادم و حامی آنهاست.

در پایان این نشست با حضور مسلم مختاری،منوچهر جومردی و سامان خوبی زاده به ترتیب نمایندگان رسانه های صدا و سیما،ندای سروک و فارس و اعضای انتخابی، هیئت رئیسه جدید انجمن خبرنگاران شهرستان بهمئی در فضایی تعاملی و بدون رای گیری به شرح ذیل انتخاب و از اعضای سابق انجمن تقدیر شد:

رئیس انجمن:جهانگیر آشنا، خبرنگار و مدیرمسئول پایگاه خبری عصر آشنا 
نایب رئیس: فرهاد وفائی، خبرنگار و مدیرمسئول پایگاه خبری آفتاب زاگرس
خزانه دار :حسین جعفری نیکو، خبرنگار و مدیرمسئول پایگاه خبری عصر زنگی
منشی:سیروس بزمی،خبرنگار و مدیرمسئول پایگاه خبری رهیافت جنوب

بازرس:رضا وحید زاده خبرنگار و مدیرمسئول پایگاه خبری رویش جوانان بهمئی
سخنگو:علمدار تقوی زاده، خبرنگار و مدیرمسئول پایگاه خبری موج زاگرس

اعضای سابق انجمن خبرنگاران شهرستان بهمئی از آبان ماه سال ۱۳۹۶ تاکنون، به شرح ذیل بودند:
۱-علمدار تقوی،مدیر انجمن
۲-امین روانان ،نایب‌رئیس
۳-ابراهیم مهنایی ، خزانه دار
۴-سیروس بزمی ، منشی
۵-فرهاد وفایی،بازرس
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.