کد خبر : 4510
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

جزئیات وضعیت تقسیم کولرهای اموال تملیکی در خورستان/مماشات با فساد زیرپای خود مدیر را خالی می کند

جزئیات وضعیت تقسیم کولرهای اموال تملیکی در خورستان/مماشات با فساد زیرپای خود مدیر را خالی می کند
حسینی محراب بیان داشت:مماشات با فساد زیرپای خود مدیر را خالی می کند و امکان کار و مدیریت را دشوار می کند، مدیران گاهی مبنای فکری درست می کنند تا خطاهای مجموعه کاری خود را اصلاح کنند.

به گزارش موج زاگرس؛  علی اکبر حسینی محراب، در نشست شورای اداری استان امروز اظهار داشت: آنچه که باید در هفته دولت نشان داده شود؛ مسیر الهام گرفته شده از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان منشا همه خدمتگزاران به مردم نشان داده شود.

حسینی محراب با بیان اینکه که شهدا زنده اند و بر کار ما نظارت می‌کنند، گفت: کار تشکیلاتی منبع قدرت است، همانگونه که سردارسلیمانی با تشکیلات کارها پیش برد و به سر منزل مقصود رسید ما نیز باید ضمن شناخت تشکیلات، کار تشکیلاتی شاخص انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید از فردگرایی بپرهیزند، افزود: مدیر خوب در یک سازمان باید مشورت و همفکری کند، مدیر نباید تکروباشد، بلکه باید بافت انقلابی و تدین را در مجموعه خودش حفظ کند، مدیران یک تشکیلات باید پایبند به مکارم اخلاقی باشند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه حکومت ما حکومت اسلامی است و مدیران باید خلوص و تقوا را بالا ببرند، ادامه داد: مدیریت باید متمرکز باشد و نیرو‌ها باید تمرکز ذهنی کاری داشته باشند تا دیگران برای آن ها تصمیم نگیرند.

وی بر افزایش روحیه جهادی و انجام کار‌های خدایی و دوری از انجام کار‌ها با رنگ و بوی سیاسی تاکید و اضافه کرد: مقام معظم رهبری به مبارزه با فساد اداری تاکید فراوان دارد، بنابراین مدیران باید بصیرت عمارگونه و استقامت مالک اشتر داشته باشند و از بیت المال تا پای جانمان حفاظت کنیم.

حسینی محراب بیان داشت:مماشات با فساد زیرپای خود مدیر را خالی می کند و امکان کار و مدیریت را دشوار می کند، مدیران گاهی مبنای فکری درست می کنند تا خطاهای مجموعه کاری خود را اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد دشمن تراش است، عنوان داشت: اعتماد بیش از حد و عدم نظارت ها سبب می شود تا فساد بروز کند؛مدیران باید تهذیب نفس داشته باشند تا در مقابل این موارد بایستند.

استاندار خوزستان افزود: مصوبات سفر اول و دوم اولویت نخست استان است، مصوبات سفر الگوی نخست مدیران برای پیگیری باشد تا سهمی که از سوی وزیران مشخص شده است به استان داده شود.

حسینی محراب ادامه داد: حدود ١١ هزار میلیارد تومان از از بودجه سفر را برای دستگاه های که در سفر قبلی دیده نشده بودند؛اختصاص دادیم و تحقق این امر نیازمند پیگیری است.

وی ابراز داشت: اربعین اصلی ترین ماموریت استان در این روزها است؛ زائران اباعبدالله الحسین (ع) هیچ کمبودی را نباید احساسکنند و هر دستگاهی هر چه در توان دارد به میدان بیاورد.

استاندار خوزستان با اشاره به مسئله کولرهای اموال تملیکی خاطرنشان کرد: تعزیرات با کمک ضابطین پرونده ای را دنبال کردند که حدود ١۶ هزار کولر وجود داشته است و چون در تکه های جدا بسته بندی شده اند؛ برخی تصور کردند که همه این بسته ها کولر است ازاین آمار حدود ٣ هزار و ۵ کولر سال گذشته توزیع شده است و حدود ١١ هزار باقی ماند؛ براساس حکم تعزیرات ۵ هزار و ٩٩ کولرمربوط به صاحب وارد کننده است و ۶ هزار و ٨ کولر باقی می ماند که از این تعداد ٣ هزار برای مددجویان کمیته امداد و ١ هزار و۵ کولر دیگر برای موکب های اربعینی در خوزستان، ایلام، کرمانشاه و سیستان بلوچستان است.

انتهای پیام/۷۳۵/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.