کد خبر : 4359
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

با حضور فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان کارون برگزار شد:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون/بررسی مصوبات+تصاویر

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون/بررسی مصوبات+تصاویر
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون با حضور  سعید کعبی فرماندار شهرستان کارون، بخشداران و دهیاران و خلیل حزبه رئیس اداره آموزش و پرورش کارون و معاونین و کارشناس این اداره و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کارون، شهردار محترم کوت عبدالله و رئیس بنیاد شهید کارون و اعضای شورای شهر و نماینده ادارات کارون و نماینده سازمان نوسازی و پیشکسوتان و مدیران مدارس آموزش و پرورش کارون برگزار شد.

 به گزارش موج زاگرس ،  جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون با حضور  سعید کعبی فرماندار شهرستان کارون، بخشداران و دهیاران و خلیل حزبه رئیس اداره آموزش و پرورش کارون و معاونین و کارشناس این اداره و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کارون، شهردار  کوت عبدالله و رئیس بنیاد شهید کارون و اعضای شورای شهر و نماینده ادارات کارون و نماینده سازمان نوسازی و پیشکسوتان و مدیران مدارس آموزش و پرورش کارون برگزار شد.

سعیدکعبی فرماندار کارون در این جلسه اظهار کرد: میانگین رشد جمعیت در شهرستان ۲.۸۷ می باشد که توسعه باید متناسب با آن در شهرستان اتفاق بیفتد.

در این جلسه رئیس آموزش و پرورش کارون گزارشی از روند مصوبات گذشته ارائه دادند و مصوبات جلسه پیش شورای آموزش و پرورش با عنایت ویژه فرماندار نسبت به این مصوبات بررسی شد .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.