کد خبر : 4371
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

معاون‌ مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری:

۲۲۸پروژه برق رسانی در هفته دولت بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود

۲۲۸پروژه برق رسانی در هفته دولت بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ۲۲۸ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۳۱۶ میلیون ریال در هفته دولت در نقاط مختلف استان بهره برداری و کلنگ زنی می شود

به گزارش موج زاگرس ، علی خدری معاون‌ مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: این پروژه ها در قالب اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی، مدیریت بحران، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، توسعه و تامین برق شهری، روستایی ، مسکن مهر، کاهش تلفات، فیدر خروجی و قدرت مانور و برق رسانی به روستاهای فاقد برق است.

خدری افزود: از این ۲۲۸ پروژه، ۱۲۵ پروژه بهره برداری و ۱۰۳ پروژه کلنگ زنی می شود که در بخش افتتاح و بهره برداری ۹۴ هزار و ۳۳۴ متر شبکه فشار متوسط و ۱۳۷ و ۱۹۲ متر شبکه فشار ضعیف احداث و ۲۱۹ دستگاه ترانسفورماتور و چهار هزار و ۵۳۱ دستگاه چراغ روشنایی نصب شده است.

وی اظهار کرد: این پروژه ها در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در مناطق مختلف استان خوزستان اجرا شده اند.

خدری هدف از اجرای این پروژه ها را تلاش برای افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، و همچنین تامین برق پایدار و مطمئن در سطح استان خوزستان عنوان کرد.

دوم تا ۸شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.