کد خبر : 3018
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۵۱

خون شهدا امروز تکلیف ما را در هر مسیری روشن می‌کند

خون شهدا امروز تکلیف ما را در هر مسیری روشن می‌کند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا گفت: خون مطهر شهدا تکلیف امروز ما را در مسائل مختلف کشور از جمله حجاب، معیشت و اقتصاد، بیکاری و دیگر معضلات روشن می‌کند.

به گزارش موج زاگرس،  سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و ششمین سالگرد شهادت شهید جانباز سید اصلان حسینی ملایی با تاکید بر ادامه راه مقدس حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه توسط وارثان شهدا اظهار کرد: صدام با غرور تمام و قوای کامل نظامی با پشتیبانی لجستیکی، نظامی و اطلاعاتی ۸۰ کشور دنیا تا دب حردان رسید اما جوانان غیرتمند اهوازی و شاگردان مکتب روح الله با مقاومت جانانه خود دشمن تا بن دندان مسلح را عقب راندند.

وی افزود: رژیم بعث عراق که به دب حردان رسید، من با یک گردان به خط مستحکم دشمن زدیم و با دعای حضرت امام راحل و مردم توانستیم خط را از دشمن بازپس بگیریم.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: این مقاومت در جبهه اهواز، دزفول و آبادان ادامه داشت تا اینکه با رمز پیوند ناگسستنی بین امام و امت در عملیات آزادسازی خرمشهر توانستیم این دشمن مجهز را به زانو در بیاوریم.

وی افزود: نتیجه ۱۶ هزار کشته و ۱۹ هزار اسیر از دشمن بعثی در خرمشهر به برکت نهضت مقاومت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بوجود آمد ولی امام با اخلاص و نگاه نافذش به رزمندگان و مردم فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا با بیان خاطرات ماندگار تشییع پیکر مطهر حضرت امام خمینی رحمت الله اظهار کرد:  بیش از ۱۲ میلیون نفر در مراسم ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه شرکت کرده و مردم تا امروز پشتیبان راه امام و ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: امروز میتوانید بخاطر همین مقاومت، میزان محبوبیت امام خمینی را بین مردم منطقه و جهان ببینید اما صدام کجاست ؟ او رفت و به زباله دان تاریخ پیوست اما راه مقدس امام با قوت ادامه دارد.

خادم سیدالشهدا بیان کرد: معنویتی که شهید سید اصلان حسینی و همرزمانش به ما دادند همه ساله در مراسم جهانی اربعین حسینی متبلور می‌شود.

وی افزود: بحمدالله امروز با هدایت حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، مقاومت اسلامی ایران قویتر از همیشه است و تهدید دشمن پوشالی است.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا بیان کرد: آمریکا تهدید می‌کند به ۵۲ نقطه کشور حمله می‌کند اما ما عین الاسد را موشکباران می‌کنیم.

سردار خادم سیدالشهدا عنوان کرد: خون مطهر شهید سید اصلان حسینی و شهدا تکلیف امروز ما را در مسائل مختلف کشور از جمله حجاب و عفاف، مشکلات معیشتی و اقتصادی، بیکاری و دیگر معضلات جامعه روشن می‌کند.

به گزارش موج زاگرس، در پایان این مراسم خانواده‌های معظم شهدای حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی مورد تکریم قرار گرفتند و همچنین  از کتاب «از موج تا اوج» با حضور نویسنده این اثر «مریم رمضانی» رونمایی گردید.

این کتاب در ۱۲۰ صفحه به خاطرات و زندگی نامه «شهید سید اصلان حسینی» جانباز شیمیایی موجی ضایعه نخاعی استان خوزستان می‌پردازد.

پایان پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.