کد خبر : 3022
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۵۷

نباید اجازه دهیم تا سرمایه‌ گذاران از استان خارج شوند

نباید اجازه دهیم تا سرمایه‌ گذاران از استان خارج شوند

استاندار خوزستان گفت: ما باید برای حل مشکل سرمایه گذار، شهرک‌های صنعتی و تولید کنندگان در شهرستان و مرکز استان پیش قدم شویم.

به گزارش موج زاگرس،   جلسه شورای اداری اندیکا امروز جمعه ۵ خرداد ماه به ریاست علی اکبر حسینی محراب،استاندار خوزستان برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست خطاب به مسئولان اظهار داشت: هیچ کاری را برای غیر رضای خدا انجام ندهید و ضمن هدف‌گذاری روشن برای اهدافتان آن‌ها را برای مردم تشریح کنید تا کارها به صورت جمعی انجام شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) بیان داشت: امام راحل (ره) می‌فرماید؛ برای ما هیچ بن‌ بستی وجود ندارد و مادر مقابل همه مشکلات پیروز خواهیم شد.

حسینی محراب عنوان داشت: رقم های بسیار خوبی پس از سفر رییس جمهور به استان اختصاص یافت که باید با استفاده از آن‌ها رشد و بالندگی را در استان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تا سرمایه‌ گذاران از استان خارج شوند، ما باید برای حل مشکل سرمایه گذار، شهرکهای صنعتی وتولید کنندگان در شهرستان و مرکز استان پیش قدم شویم.

استاندار خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه دست ویژه خواران باید از قدرت و بیت المال بریده شود؛ ابراز داشت: عملکرد مسئولین باید به گونه ای باشد که احساس تبعیضی که مردم در ذهن خود شکل داده‌اند از اذهان آن‌ها پاک شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.