کد خبر : 3952
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

در  کارگاه آموزشی «طرح تحول و پیشرفت مدرسه» آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز مطرح شد:

رئیس آموزش و پرورش ناحیه۳اهواز: بسیج حامی و همیارآموزش و پرورش است/رئیس بسیج فرهنگیان استان خوزستان: بسیج با همفکری فرهنگیان برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تلاش می‌کند

رئیس آموزش و پرورش ناحیه۳اهواز: بسیج حامی و همیارآموزش و پرورش است/رئیس بسیج فرهنگیان استان خوزستان: بسیج با همفکری فرهنگیان برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تلاش می‌کند
رئیس آموز و پرورش ناحیه 3 اهواز تصریح کرد: همکاری و مساعدت خوبی که بسیج دارند نشان می دهد آموزش و پرورش و بسیج و سپاه در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تعلیم و تربیت کنار هم هستند.

به گزارش موج زاگرس، با حضور حسین بهمئی رئیس آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز و سرهنگ محمد صالح جمالی رئیس بسیج فرهنگیان خوزستان و مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه سه و با شرکت مدیران و معاونت های مدارس و فرهنگیان این ناحیه؛ کارگاه آموزشی «طرح تحول و پیشرفت مدرسه» در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز برگزار شد.

بسیج حامی و همیارآموزش و پرورش است

حسین بهمئی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز ضمن تقدیر و تشکر از بسیج در همکاری با آموزش و پرورش، گفت: بسیج در عرصه های مختلف همکار و همیار آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه، بسیج از هیچ تلاشی در کمک به آموزش و پرورش دریغ ندارد و بسیج کمک کار آموزش و پرورش است،افزود: بسیج همیار آموزش و پرورش در اداره مدارس است و در مدتی که به عنوان خادم مردم و جامعه آموزش و پرورش مسئولیت آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز را عهده دار هستم شاهد کمک‌های بسیج هستیم.

رئیس آموز و پرورش ناحیه ۳ اهواز تصریح کرد: همکاری و مساعدت خوبی که بسیج دارند نشان می دهد آموزش و پرورش و بسیج و سپاه در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تعلیم و تربیت کنار هم هستند.

بسیج با همفکری فرهنگیان برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تلاش می‌کند

سرهنگ جمالی با اشاره به فعالیت هیات اندیشه ورز بسیج ، گفت: بسیج با همفکری فرهنگیان برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تلاش می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و اهمیت این موضوع، بیان کرد: هسته های فکری وفرهنگی برای شناسایی نیروهای تراز انقلاب در سراسر استان خوزستان فعالیت دارند.

جمالی با بیان اینکه، دشمن تاکنون دنبال اسیب زدن به دانشگاههای کشور بود، اذعان کرد:حالا این فشار و هجمه را بر علیه نظام تعلیم و تربیت به کار گرفته و اموزش و پرورش و دانش آموزان ما را هدف گرفته است که باید با کار فرهنگی مانع از نفوذ دشمن شویم.

 مسؤل سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ولیعصر (عج )استان خوزستان گفت: برگزاری کنگره شهدای استان خوزستان را در پیش رو داریم که همه باید در این راستا آمادگی داشته باشیم و برنامه این است که هر مدرسه یک یادواره شهدا داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.