کد خبر : 3961
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبرداد؛

راهیابی ۳۶ دانش آموز خوزستانی به مرحله نهایی بخش پژوهشی مسابقات قرآن ، عترت و نماز

راهیابی ۳۶ دانش آموز خوزستانی به مرحله نهایی بخش پژوهشی مسابقات قرآن ، عترت و نماز
مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اعلام نتایج راه یافتگان به مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور (بخش پژوهشی) ، گفت : ۳۶ دانش آموز خوزستانی جهت شرکت در بخش پژوهشی مسابقات قرآن کشور در دعوت شدند.

به گزارش موج زاگرس ،

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اعلام نتایج راه یافتگان به مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور (بخش پژوهشی) ، گفت : ۳۶ دانش آموز خوزستانی جهت شرکت در  بخش پژوهشی مسابقات قرآن کشور در دعوت شدند.

وی با عنوان اینکه بخش پژوهشی مسابقات در رشته های احکام، انشای نماز، فهم قرآن کریم (تفسیر)، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و گفتمان مهدوی برگزار می شود ادامه داد : ۲۲ دانش آموز پسر در مرحله مقدماتی حضور داشتند که در این بین ۲۰ دانش آموز پسر به مرحله نهایی راه یافتند.

حمیدی نژاد  با عنوان اینکه ۲۲ دانش آموز دختر در مرحله مقدماتی حضور داشتند ، افزود :  در این بین ۱۶ دانش آموز دختر به مرحله نهایی مسابقات پژوهشی راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه به طور کلی ۴۴ دانش آموز در مرحله مقدماتی مسابقات از استان خوزستان حضور داشتند که از این تعداد ۳۶ دانش آموز به مرحله نهایی راه پیدا کردند .

وی با عنوان اینکه  مرحله مقدماتی مسابقات به صورت ارسال اثر برگزار شد و این مسابقات در رشته‌های گفتمان مهدوی و انشای نماز مرحله مقدماتی به صورت برخط برگزار شد، ادامه داد: این مسابقات در روزهای ۲۸ لغایت ۳۰ مردادماه در بخش پسران و از ۱ لغایت ۳ شهریور ماه ویژه دختران در استان کرمانشاه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.