کد خبر : 3334
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۶

دکتر ورناصری به تشریح؛

ره آورد سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در حوزه انتخابیه پرداخت

ره آورد سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در حوزه انتخابیه پرداخت

نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ره آورد سفر دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور به مسجدسلیمان برای رسیدگی به مشکلات و موانع پیش روی چهار شهرستان، گفت:خوشبختانه در این سفر مصوبات قابل توجهی برای حوزه انتخابیه تصویب شده که بزودی وارد فاز اجرایی خواهند شد.

به گزارش موج زاگرس، دکتر علیرضا ورناصری با اظهار به عدم توجه دولت ها در ادوار گذشته و حجم مشکلات بر زمین مانده ، خاطر نشان ساخت:به دلیل پراکندگی شهرستان های حوزه انتخابیه و وقوع حوادث طبیعی از قبیل زلزله ، سیل ، حریق ، رانش زمین و حوادث مختلف جاده‌ای نیازمند حضور پر رنگ جمعت هلال احمر در حوزه انتخابیه هستیم بنابراین می طلبد اقدامات جهادی خود را در منطقه عملیاتی و اجرایی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دکتر ورناصری روز گذشته به همراه دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ضمن بازدید از مراکز و پایگاه های هلال احمر در شهرستان مسجدسلیمان به تشریح مشکلات و مطالبات چهار شهرستان در این حوزه پرداخت و خاطر نشان کرد:جانمایی زمین برای احداث و ساخت پایگاه های امدادی و آمادگی سایر دستگاهای این شهرستان برای همکاری با هلال احمر ضروری است.

وی با اظهار به اینکه حوزه انتخابیه در دو محور اندیکا و هفتکل بار ترافیکی سنگینی دارد ،تصریح کرد: شمال شرق استان خوزستان یکی از کریدورهای اصلی کشور است لذا جمعیت هلال‌احمر نسبت به تکمیل طرح های امدادی نیمه‌ تمام، تجهیز پایگاه های امدادی به خودروهای امدادی ، تجهیز پایگاه امداد و نجات تاراز , تکمیل کادر پرسنلی و امدادگر ، احداث پایگاه های جدید متناسب با نیاز شهرستانهای لالی ، هفتکل و اندیکا و تسریع در رفع موانع برای بهره مندی از خدمات با کیفیت به مردم حائز اهمیت است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز پایگاه های امداد و نجات در حوزه انتخابیه خبرداد و گفت:۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز پایگاه امداد و نجات منطقه تاراز نیز تخصیص یافته است.

وی احداث پایگاه های جدید امداد و نجات در شهرستانهای لالی ،هفتکل و اندیکا را مهم برشمرد و افزود:اختصاص ۱۰دستگاه کولر دوتیکه جهت استفاده در سینما هلال شهرستان مسجدسلیمان را از دبیر جمعیت هلال‌احمر کشور خواستار شدیم.

دکتر ورناصری با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس به شهرستان هفتکل اختصاص یافته است،گفت:تسریع در احداث ساختمان جدید اداری هلال احمر مسجدسلیمان از مطالبات مردم این شهرستان است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال جهت تجهیز پایگاه های امداد و نجات خوزستان با اولویت قرار دادن شهرستان های حوزه انتخابیه در این جلسه مصوب گردیده.

شایان ذکر است:در این جلسه دبیرکل سازمان هلال‌احمر کشور ضمن قدردانی از پیگیری های مستمر دکتر ورناصری تصریح کرد: چهار شهرستان حوزه انتخابیه ایشان دارای سوابق مختلف در بحث حوادث طبیعی است بنابراین با تمام توان در راستای تحقق این مصوبات تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است:در این جلسه فرمانداران شهرستان های مسجدسلیمان و هفتکل و روسای جمعیت هلال احمر چهار شهرستان حوزه انتخابیه در حضور دکتر یعقوب سلیمانی و دکتر ورناصری مطالبات و مشکلات مربوطه خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.