کد خبر : 3336
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۸

نمایشگاه کتاب در گتوند افتتاح شد+تصاویر

نمایشگاه کتاب در گتوند افتتاح شد+تصاویر

امروز سوم تیرماه ۱۴۰۲با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان، افتتاح نمایشگاه کتاب در تالار اجتماعات دکتر قیصر امین پور برگزار شد.

به گزارش موج زاگرس،  حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گتوند گفت:کتاب وسیله ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود.

بهداروندی بیان داشت: بی گمان، هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست، کتاب مایه آرامش روحی انسان است، کتاب همدمی است که اندوه را می زداید و مطالعه کننده را از تنهایی در می آورد و به او حکمت های جان پرور می آموزد،نقطه آغازین ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی از خانواده آغاز می گردد و در این راستا باید بیش از پیش فرهنگ سازی شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گتوند تصریح نمود: این نمایشگاه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و همچنین هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شده است، در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰۰ جلد کتاب با عنواین مختلف ادبی، علوم اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و …. موجود می باشد.

در ادامه فرماندارگتوند ضمن تشکر از برپایی نمایشگاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه ما باید با فرهنگ کتاب و کتابخانی انس بگیریم، و فرهنگ کتابخوانی را در بین اقشار مختلف جامعه گسترش دهیم.

وی افزود:این نمایشگاه با عناوین مختلفی شامل ادبیات ،پزشکی،روانشناسی،علمی،کتاب کودک ونوجوان و کتب دیگر را درمعرض دید علاقه مندان گذاشته شده است

لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۳ الی ۲۵ تیرماه با ۵۰ درصد تخفیف از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ و ۴ بعدازظهر الی ۲۲ جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.