کد خبر : 3166
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۲

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان:

فعالیت‌های روشنگرانه بسیجیان نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان دارد

فعالیت‌های روشنگرانه بسیجیان نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان دارد

سردار شاهوارپور گفت: فعالیت‌های روشنگرانه زیادی توسط بسیجیان ما در فضاهای حقیقی و مجازی انجام می‌شود که نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

به گزارش موج زاگرس، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در همایش جهاد تبیین اظهار کرد: سال گذشته دشمن از طریق فضای مجازی توطئه‌هایی را علیه دانش‌آموزان، دانشجویان و بانوان برنامه‌ریزی کرد اما ناکام ماند و نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه‌ی جهاد تبیین ادامه داد: به دلیل فعالیت‌های صورت گرفته  توسط مجموعه بسیج در حوزه‌ی جهاد تبیین در بین اقشار مختلف مردم، همچنین در پایگاه‌های مقاومت بسیج نقشه‌های دشمنان نظام تحقق پیدا نکرد.

سردار شاهوارپور گفت: فعالیت‌های روشنگرانه زیادی توسط بسیجیان ما در فضاهای حقیقی و مجازی انجام می‌شود که نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

وی تصریح کرد: برای مقابله با تلاش مذبوحانه دشمنان آنچه اهمیت دارد این است که ما چقدر در میدان ایستادگی می‌کنیم و چقدر باورهای محکم و تاب‌آوری داریم.

سردار شاهوارپور با اشاره به ظرفیت‌های بالای جهاد تبیین در خوزستان گفت: استان خوزستان از این نظر در مقاطعی مورد توجه کل کشور قرار گرفته است.

وی در عین حال نقش خوزستان در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی را بسیار مهم برشمرد و گفت: این استان با دارا بودن دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه میزبان زائران داخالی و همچنین خارجی زیادی از کشورهای عراق، پاکستان، هندوستان و … است و مردم استان ما در هنگامه‌ی همایش بزرگ اربعیت از زائران امام حسین(ع) میزبانی می‌کنند.

سردار شاهوارپور همچنین گفت: حوزه‌های علمیه، علمای استان، عشایر و دیگر اقشار ولایت‌مدار استان خوزستان نیز از دیگر ظرفیت‌های مهم این استان هستند.

وی با اشاره به هفت بار سفر رئیس جمهور به استان خوزستان افزود: یکی مطالبات جدی ما توجه خاص و ویژه به این استان است و امروز انتظار داریم که تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان اجرایی شوند.

سردار شاهوار پور خاطرنشان کرد: در استان خوزستان صنایع بالادستی و صنایع مادر زیادی در بخش‌های صنعت و کشاورزی وجود دارد که یکی دیگر از مطالبات مهم ما انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط این شرکت‌هاست.

 وی در عین حال ما یادآور شد: در بخش صنایع پایین دستی به شدت مشکل داریم چرا که این صنایع هم می‌تواند به اشتغال‌زایی در استان کمک کند و هم این استان را به لحاظ اقتصادی توانمند کند اما مشاهده می‌کنیم که گردش مالی این شرکت‌ها خارج از استان است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.