کد خبر : 5455
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز در کارگاه آموزشی «سوالات مفهومی» مطرح کرد:

مدیریت‌و‌برنامه‌ریزی/شناسایی و بررسی‌نقاط‌ ضعف و‌ قوت دانش‌آموزان/لزوم توجه به کلاس‌های فوق برنامه/تحول و پیشرفت درسی به همت فرهنگیان محقق می‌شود+تصاویر

مدیریت‌و‌برنامه‌ریزی/شناسایی و بررسی‌نقاط‌ ضعف و‌ قوت دانش‌آموزان/لزوم توجه به کلاس‌های فوق برنامه/تحول و پیشرفت درسی به همت فرهنگیان محقق می‌شود+تصاویر
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز بر لزوم توجه ویژه دبیران بر دوره‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: مطالب فراگرفته شده در دوره‌ها، بصورت عملی اجراء شوند تا میزان تاثیر خود را نشان دهد.

کارگاه آموزشی «سوالات مفهومی و استاندارد» ویژه دبیران آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز برگزار شد

به گزارش موج زاگرس ، با حضور حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز و روح الله دانشی معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۳ اهواز کارگاه سوالات مفهومی ویژه دبیران درس های تاریخ، فیزیک، روان شناسی، جغرافیا، ادبیات و زمین شناسی و باحضور سرگروهای آموزشی و کارشناس تکنولوژی برگزار شد.

🔰حسین بهمئی در حاشیه‌ی برگزاری این دوره آموزشی ، با بیان اینکه، مطالب درسی باید درجه بندی شوند، اظهار کرد: لازم است سوالات استاندار طراحی شوند.

✍وی به اهمیت تعامل و ارتباط دبیر با دانش اموزان اشاره و گفت: امتحانات تصحیح شده به دانش اموزان تحویل تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد.

🔰 بهمئی بیان کرد: دبیران مدارس وضعیت تدریس خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کرده تا اینکه بدانیم به چه اندازه در اجرای کار موفق و مفید عمل کرده و دانش اموز چقدر یاد گرفتند!.

🔰مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز بر لزوم توجه ویژه دبیران بر دوره‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: مطالب فراگرفته شده در دوره‌ها، بصورت عملی اجراء شوند تا میزان تاثیر خود را نشان دهد.

🔰بهمئی در ادامه از همکاران خواست تا وقت کلاسی خود را به تدریس دانش آموز اختصاص دهند و برای ارتقای کیفیت آموزش و جایگاه علمی جامعه‌ی هدف آموزش و پرورش، از هیچ تلاشی دریغ نشود.

*وی با بیان اینکه، تغییر، تحول وبهبود وضعیت و پیشرفت درسی به همت قشر فرهنگیان محقق می شود، متذکر شد: میتوان وضعیت مطلوب را با کمک فرهنگیان ایجاد کنیم.

✳️مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز به لزوم توجه به کلاس های فوق برنامه اشاره و اذعان کردند: در این راستا برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

در پایان از همکار فرهنگی آقای ناصری با پاس سالها تلاش در آموزش و پرورش، تجلیل و تقدیر بعمل آمد. انتهای پیام/

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.