کد خبر : 5442
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

در مراسم گرامیداشت روز دانش آموز و استکبارستیزی عنوان شد:

چشم امید آیندگان به جوانان و نوجوانان(دانش آموزان)/لزوم تحصیل و کسب علم و پیشرفت با تکیه بر تقوای الهی/رژیم صهیونیستی کشتار نوزادان را برای خود افتخار می داند!/ما زیر بار ظلم نمی رویم+تصاویر

چشم امید آیندگان به جوانان و نوجوانان(دانش آموزان)/لزوم تحصیل و کسب علم و پیشرفت با تکیه بر تقوای الهی/رژیم صهیونیستی کشتار نوزادان را برای خود افتخار می داند!/ما زیر بار ظلم نمی رویم+تصاویر
ویژه برنامه روز دانش آموز و روز ملی استبکارستیزی با حضور سردار حاجتی و حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3، موسوی معاونت پرورشی و کارشناس مسئولان حراست ، امور شاهد و قران و عترت و مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه در دبیرستان شاهد حکیم این ناحیه برگزار شد.

با حضور سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان :

دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی

به گزارش  موج زاگرس، حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز در این برنامه ضمن تقدیر و تشکر و خیرمقدم از حضور سردار حاجتی و گرامیداشت روز دانش آموز و۱۳آبان ، با اشاره به پیشرفت‌های کشور طی سالیان اخیر گفت: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند.

چشم امید آیندگان به جوانان و نوجوانان(دانش آموزان/لزوم تحصیل و کسب علم و پیشرفت با تکیه بر تقوای الهی

بهمئی با بیان اینکه چشم امید آیندگان به جوانان و نوجوانانی است که امروز مایه افتخار ما هستند، گفت: دانش آموزان ما از طریق آموزش، تحصیل و کسب علم و پیشرفت و با تقوای الهی، جهت شکل‌گیری آینده ی درخشان برای خود و کشورمان؛ مؤثر عمل می کنند.

رژیم صهیونیستی کشتار نوزادان را برای خود افتخار می داند! 
در ادامه ، سردار عبدالرضا حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم و در جمع دانش آموزان با ا ابراز تاسف در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین، گفت: اینها که مدعی ابرقدرتی جهانند و دارنده‌ی سلاح‌های نظامی، کشتار نوزادان را برای خود افتخار می‌داند!
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه؛ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه شرکت کرده و شعار مرگ براسرائیل (یعنی مرگ بر ظلم؛ جنایت و خیانت، بدی و مرگ بر یهودی‌هایی که می‌گویند به‌غیر از ما هیچ کس ارزشمند نبوده و همه برده هستند؛ را سردادند)، و جنایات رژِیم صهیونیستی را محکوم کردند، خاطرنشان کرد: به اذن‌الله و وعده‌الهی غزه پیروز شد.

حاجتی به وقایع ۱۳ آبان اشاره و گفت: ۱۳آبان‌ها رشیدمردان و کودکان را تربیت و پرورش داده که امروز دشمنان با تمام قدرت، توانایی مقابله با ایران اسلامی را ندارند، دنیای پر از قدرت در مقابل بچه های ما کم آورده، زیرا دوران بزن دررو تمام شده است.

ما زیر بار ظلم نمی رویم

سردار حاجتی به توانایی و ظرفیت نیروهای حماس گریزی زد و با بیان اینکه، ۱۳ آبان یعنی ظلم ستیزی و استکبارستیزی ، تصریح کرد: ما زیر بار ظلم نمی‌رویم.
حاجتی با اشاره به شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی که در تمام مشکلات و حوادث کنار مردم بوده و خود را سرباز ولایت دانسته؛ گفت: این شهید محبوب مردم تمام دنیا است؛ و نشان می دهد کسی که سرباز ولایت، امیرالمومنین و فاطمه زهرا باشد؛ عاقبت بخیر می شود، عاقبت بخیری یعنی نوکری پدر و مادر، که به شما عزت می دهد و باعث پیشرفت خواهد شد .
حاجتی در پایان توصیه‌ای به دانش اموز داشت و گفت: نمازبخوانید، درس بخوانید، دنبال بدی نروید و احترام پدر و مادر و بزرگتر را داشته باشید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: نسل امروزی بویژه شما دانش‌آموزان عزیز برای بهنام محمدی و قاسم سلیمانی شدن؛ باید مسیر زندگی را از همین امروز مدیریت کرده و جرقه‌ی خوب بودن را بزنید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.