کد خبر : 5385
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۱۲

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان:

مسلمانان به یاری جبهه مقاومت بشتابند

مسلمانان به یاری جبهه مقاومت بشتابند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مقابله بر عهده جبهه مقاومت است، مسلمانان باید این جبهه را یاری کنند، هزاران نفر از سربازان مقاومت آماده هستند تا پیکار خود را آغاز کنند.

به گزارش موج زاگرس،  آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان امروز در تجمع مردم ملاثانی که به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین برپا شده بود؛ اظهار کرد: عدالت اساس ملک بوده و تحقق آن در سایه مبارزه با ظلم است.

وی بزرگترین ظلم و ظالم را در دنیای امروز رژیم منحوس صهیونیستی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که در خط مقدم جهاد مقابل ظالمان ایستاده است.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان دفاع از مظلومان را وظیفه شیعیان خواند و تصریح کرد: ما شیعیان وظیفه خود می‌دانیم در هر نقطه‌تی از جهان باشیم و در هر کشوری باشیم چه در شرق یا غرب از مظلومان دفاع کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شیعیان جهان روزهای سختی را سپری می کنند، دل آن‌ها خون است، در طول روز  به فکر برادران خود هستند.

وی ادامه داد: هر چند که جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سطح جهانی ممنوع شمرده می‌شود اما هیچ کشوری آن را منع نمی‌کند و همه حامی اسرائیل غاصب هستند.

موسوی جزایری با اشاره به آمادگی جبهه مقاومت برای آغاز پیکار با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی گفت: امروز مقابله بر عهده جبهه مقاومت است، مسلمانان باید این جبهه را یاری کنند، هزاران نفر از سربازان مقاومت آماده هستند تا پیکار خود را آغاز کنند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در پایان گفت: ایران به کشوری الگو برای مقاومت تبدیل شده است ما همه سربازان رهبر معظم انقلاب هستیم و در انتظار فتوای ایشان برای حضور در جبهه‌های مبارزه خواهیم بود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.