کد خبر : 5381
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

در آیین نواختن زنگ «پدافند غیرعامل»در آموزش و پرورش ناحیه3 اهواز عنوان شد:

پدافند غیرعامل یعنی کاهش و به حداقل‌رساندن تخریب دشمن/نسل‌کشی و کود‌کشی صهیونیست‌ها با حمایت و سکوت نهادهای بین‌المللی+تصاویر

پدافند غیرعامل یعنی کاهش و به حداقل‌رساندن تخریب دشمن/نسل‌کشی و کود‌کشی صهیونیست‌ها با حمایت و سکوت نهادهای بین‌المللی+تصاویر
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم این موضوع، زنگ پدافند غیرعامل در ناحیه3 اهواز نواخته شد.

به گزارش موج زاگرس،   ۹ آبان ۱۴۰۲ ، با حضور جناب سرهنگ شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ، بهمئی رییس آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز ، حجت الاسلام جزایری فرمانده بسیج دانش آموزی ناحیه۳ ، موسوی معاونت پرورشی ناحیه۳ ، بهاری کارشناس مسئول حراست ناحیه۳ و جمعی از همکاران ، زنگ نمادین هفته پدافند غیرعامل در دبیرستان نمونه دولتی امام علی(ع) نواخته شد.

پدافند غیرعامل یعنی کاهش و به حداقل‌رساندن تخریب دشمن

در ابتدای برنامه حسین بهمئی اظهار کرد: به زبان ساده پدافند غیرعامل یعنی در جایی که زندگی می‌کنیم، اقداماتی انجام دهیم تا قدرت مقاومت ما در برابر آسیب‌های احتمالی افزایش یافته و قدرت تخریب دشمنان را به حداقل برسانیم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز افزود : برای تضمین آینده ی میهن ، وظیفه ما این است که از شما دانش آموزان که سرمایه های این مرز و بوم هستید مراقبت کنیم ؛. و این امر با اجرای درست پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی و آگاهی بخشی امکان پذیر است .

نسل‌کشی و کود‌کشی صهیونیست‌ها با حمایت و سکوت نهادهای بین‌المللی

 در ادامه سرهنگ شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان نیز با اشاره به این‌که پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که میزان صدمات جامعه را کاهش می‌دهد، عنوان کرد: از آنجایی که کشور و انقلاب ما دشمنان زیادی دارد که براندازی نظام را در سر می‌پرورانند…

شهریاری اضافه کرد: مقابل چشم دنیا، نسل‌کشی و کودک‌کشی صهیونیست‌های غاصب اتفاق می‌افتد و تا امروز چند هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین به شهادت رسیده اند.

وی گفتک صهیونیست‌ها با حمایت و سکوت نهادهای بین‌المللی در کمال وقاحت، سلاح‌هایی را که برای مقابله با پیچیده‌ترین تاسیسات نظامی به کار گرفته می‌شود ،برای از بین بردن یک بیمارستان به کار می‌گیرند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان متذکر شد: اطمینان داشته باشید پیروزی قطعی و پایانی با نیروهای مقاومت و اسلام است و مردم ایران اسلامی تا پای جان از مظلومین غزه و فلسطین حمایت می کنند .

در پایان ، با حضور مسئولین زنگ هفته پدافند غیرعامل نواخته شد .

  تصاویر؛

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.