کد خبر : 5377
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز به مناسبت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی

پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز به مناسبت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی
اینجانب ضمن گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ، برای همه دانش آموزان و فرزندان ایران اسلامی آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم

به گزارش موج زاگرس،  حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز به مناسبت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی پیامی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است.: 

زنده نگه داشتن یاد حادثه شهادت دانش آموز بسیجی”شهید محمد حسین فهمیده “از اصالتهای دفاع مقدس می باشد.(مقام معظم رهبری)

نامگذاری سالروز شهادت نوجوان سرافراز محمدحسین فهمیده به عنوان روز نوجوان ‌و بسیج دانش‌آموزی، بهانه‌ای است که به عظمت و روح بلند این بزرگمرد کوچک درود بفرستیم و رشادت‌های نوجوانان عزیز کشورمان را یادآور شویم. ضمن اینکه اطمینان داریم نوجوانان این سرزمین با مطالعه در زندگی این شهید سرافراز خواهند توانست مسیر متعالی زندگی خود را بیابند.

نوجوانی سرآغاز بهترین و شورانگیزترین لحظات زندگی انسانهاست. در میان فصول زندگی، فصل نوجوانی از زیبایی، طراوت، پویایی، هیجان و ماجراجویی خاص خود برخوردار است.

در شرایط کنونی که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از هر ابزار و حربه ای برای به انحراف کشاندن نسل جوان و نوجوان بهره می جویند و در کمین دانش آموزان و دانشجویان به عنوان آینده سازان فردای این مرز و بوم نشسته اند، آشنا کردن ایشان با فرهنگ ایثار و شهادت ضرورتی انکارناپذیر است و باید بدانیم که فرهنگ شهادت طلبی، کشور را در برابر ویروس های فرهنگی بیمه می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ، برای همه دانش آموزان و فرزندان ایران اسلامی آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم .

حسین بهمئی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.