کد خبر : 5761
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

نشست عادل حلفی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه با مدیر کل توسعه و نوسازی مدارس استان خوزستان و سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه

نشست عادل حلفی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه با مدیر کل توسعه و نوسازی مدارس استان خوزستان و سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه
نشست عادل حلفی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه با مدیر کل توسعه و نوسازی مدارس استان خوزستان و سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در خصوص پروژه های عمرانی نیمه تمام و تجهیزات لازم آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه.

به گزارش موج زاگرس،به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه؛ امروز مورخ یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲، مهندس محمد سعیدی پور مدیر کل توسعه و نوسازی مدارس استان خوزستان از پروژه های نیمه تمام عمرانی شهرستان حمیدیه بازدید کرد و تصمیماتی برای اتمام آنها در اسرع وقت در حضور عدنان الوان پور سرپرست فرمانداری و عادل حلفی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه گرفت.

عادل حلفی رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه به پروژه های عمرانی نیمه تمام و مناطق نیاز به فضای آموزشی مانند کوی مستضعفین، روستای سید حسین و مرکز شهر اشاره کرد و از مهندس سعیدی پور مدیرکل توسعه و نوسازی درخواست تجهیزات لازم اعم از دستگاه های کپی، پروژکتور و پرینتر کرد.

مهندس سعیدی پور مدیر کل توسعه و نوسازی مدارس استان خوزستان بیان کرد در طی ماه جاری  درخواست رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه بررسی و تجهیزات مورد نیاز را، راهی مدارس شهرستان حمیدیه کنند.

عدنان الوان پور سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بیکران مهندس سعیدی پور و پیگیری های آقای حلفی رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه اظهار کرد؛ هزینه های که صرف آموزش و پرورش می شوند سرمایه های برای آینده شهرستان هستند.

وی ادامه داد: کلاس ایمن و شاداب حق دانش آموزان و معلمان ما هستند و در اجرای آنها همه ما موظف به اقدامات شایسته هستیم.

در پایان سرپرست فرمانداری به مدرسه متروکه مرکز شهر اشاره کرد و از مدیر کل و رئیس اداره آموزش و پرورش خواست که در پروژه های بعدی اولویت آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه قرار داده شود.

انتهای پیام/بهار آب روشن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.