کد خبر : 5756
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:

۷۳۸ هزار متر از اراضی ملی و دولتی خوزستان رفع تصرف شد

۷۳۸ هزار متر از اراضی ملی و دولتی خوزستان رفع تصرف شد
فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان به مساحت ۷۳۸ هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش موج زاگرس      ،    به نقل از  یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، فریدون عبادی فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی خوزستان به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار داده و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی، با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ارزش ریالی این رفع تصرفات را چهار هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: صیانت از اراضی ملی خط قرمز اداره کل راه و شهرسازی استان بوده و با تمام قوا از اراضی ملی به عنوان میراث ماندگار نسل‌های آینده حفاظت می‌شود.

عبادی گفت: یگان حفاظت اراضی استان با حمایت دستگاه قضایی، هیچ مماشاتی با زمین‌خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

وی بیان کرد: مردم استان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی، می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

پایان پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.