کد خبر : 3224
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

استاندار خوزستان:

از نظرات مردم در اولویت بندی ها استفاده شود/ حتی یک ریال از مصارف حق آلایندگی به مردم گزارش داده شود

از نظرات مردم در اولویت بندی ها استفاده شود/ حتی یک ریال از مصارف حق آلایندگی به مردم گزارش داده شود
استاندار خوزستان گفت: حتی یک ریال از مبلغ دریافتی حق آلایندگی توسط هر دستگاهی که از این پول‌ ها استفاده کرده است باید به مردم و افکار عمومی گزارش داده شود. 

به گزارش موج زاگرس، جلسه ساماندهی آسفالت معابر شهری امروز شنبه ٢٧ خرداد ماه به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

همه تصمیمات و امور در شهر اهواز باید امور علمی داشته باشند/ از نظرات مردم در اولویت بندی ها استفاده شود/ حتی یک ریال از مصارف حق آلایندگی به مردم گزارش داده شود

استاندار خوزستان در ابتدای این جلسه با تاکید بر اولویت سنجی علمی و تخصصی نیازهای مردم اظهار داشت: شهرداران با نظرسنجی از مردم اولویت های مهم شهر را مشخص کنند؛ این اولویت ها بر مبنای علمی و یافته ها و نیازهای مردمی تعیین شوند و با سفارش هیچ مدیری تغییر نکنند.

حسینی محراب بیان داشت: همه تصمیمات و امور در شهر اهواز باید امور علمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حق آلاینده ها مطالبه جدی مردم است؛ عنوان داشت: حتی یک ریال از مبلغ دریافتی حق آلایندگی توسط هر دستگاهی که از این پول‌ ها استفاده کرده است باید به مردم و افکار عمومی گزارش داده شود.

استاندار خوزستان با اشاره به نظارت جدی دستگاه‌های نظارتی بر تخصیص حق آلایندگی افزود: حق آلایندگی هیچ تفاوتی با بودجه ندارد و نحوه مصرف آن باید همچون بودجه مشخص شود.

حسینی محراب ادامه داد: ترمیم نوارهای حفاری و کنده‌ کاری ها اولویت نخست است در هرجایی که فعالیت کارگاه ها تمام می شود باید آسفالت انجام شود در غیر این صورت مجوز حفاری داده نخواهد شد.

وی ابراز داشت: مدیرانی که در یکسال اخیر موجب آزار مردم شدند باید در مراجع قانونی پاسخگو باشند.

استاندار خوزستان گفت: ترمیم دست انداز، روکش و ترمیم آسفالت فرسوده وظیفه شهرداری است، همه دست اندازهایی که بدون تصویب شورای ترافیک ایجاد شده اند؛ جمع آوری شوند.

حسینی محراب در پایان بر ایجاد آسفالت های با کیفیت و طول عمر بالا برای عبور و مرور مردم تاکید کرد و اظهار داشت: باید از تجربه سایر استان ها با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی استان استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.