کد خبر : 3216
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۹

اندر احوالات این روزهای‌ ورزشگاه ترکالکی؛

خبرنگار:احسان سبزی زاده

چمن ورزشگاه شهر ترکالکی در آتش بی توجهی مسئولان سوخت

چمن ورزشگاه شهر ترکالکی در آتش بی توجهی مسئولان سوخت

به گزارش موج زاگرس؛ ورزشگاه شهر ترکالکی طی تفاهمنامه همکاری بین شهرداری ترکالکی واداره ورزش وجوانان گتوند کلیه خدمات حفظ ونگهداری چمن به مدت ۶ سال به امضای بیگدلی شهردار شهر ترکالکی رسید واسفند ۱۴۰۱ تاریخ انقضاء قرارداد به پایان رسید.پس از گذشت قریب به سه ماه نه شهرداری نه اداره ورزش وجوانان گتوند به دلیل عدم انعقاد تفاهم نامه فی مابین و یا تعیین تکلیف چمن زیر بار مسئولیت نگهداری ورزشگاه نرفتند.

به گزارش موج زاگرس،   حال نیروی خدمات رسیدگی به ورزشگاه به دلیل‌ عدم تمدید قرارداد جدیدش از سال جاری و پرداخت نشدن مطالبات و حمایت نکردن مسئولین ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ در بیانیه ای در فضای مجازی از ترک محل کار خود به دلیل‌ عدم امنیت شغلی خبر داد، پیگیری های ورزشکاران با مسئولین محلی و ریاست اداره ورزش و جوانان گتوند، و فریاد مطالبه گری جوانان و بخصوص ورزشکاران در فضای مجازی تا کنون بی نتیجه مانده.

آیا سزاوار است ورزشکاران به دلیل عدم زیرساخت های ورزشی و زمین چمن نامساعد ونبودامکانات حداقلی و عدم بی توجهی مسئولین مربوطه به شهرهای مجاور مراجعه کنند!چه کسی پاسخگوی از بین رفتن تنها بستر افزایش امید، نشاط و سلامت جسمی و روحی ورزشکاران این شهر است؟

آیا نمی دانید ورزش علاوه بر سلامتی ونشاط از بروز آسیب های اجتماعی نیز جلوگیری می‌کند!فریاد مطالبگری ورزشکاران، جوانان را نمی شنوید و نمی بینید که میگویند آیا کسی هست ما را یاری کند، و به ورزشگاه شهر رسیدگی کند!

در پایان از فرماندار شهرستان گتوند، رئیس هیئت فوتبال شهرستان و امام جمعه شهرستان خواهشمندیم با توجه به مطالبه گری مکرر، و عدم پیگیری مسئولین مربوطه که نتیجه آن منجر به نابودی چمن گردید به این مسئله ورود نمایند واین مشکل را بررسی پیگیری و حل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.