کد خبر : 3876
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور استان خوزستان بمناسبت عاشورای حسینی

پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور استان خوزستان بمناسبت عاشورای حسینی
اینجانب روز عاشورا ، شهادت آقا ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام و همه شهیدان دشت خونین کربلا را به همه شیعیان به خصوص دانشجویان و کارکنان و اساتید و کارمندان و همه اقشار ملت تسلیت عرض میکنم و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

به گزارش موج زاگرس، دکتر  مصطفی جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان خوزستان با ارسال پیامی ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی را به عاشقان حماسه کربلا تسلیت گفت. ‎

 

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

 اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین و رحمه الله و برکاته.

امروز روز عاشورا ،عاشورای حسینی و خلق بزرگترین حماسه تاریخ بشریت به وسیله امام حسین علیه السلام است، سلام بر حسین ، بزرگ آموزگار شهادت،و سلام بر زینب بزرگترین پیام رسان کربلا سلام بر ابوالفضل و سلام بر علی اکبر و سلام بر امام سجاد و سلام بر تمام شهیدان کربلا.

اینجانب روز عاشورا ، شهادت آقا ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام و همه شهیدان دشت خونین کربلا را به همه شیعیان به خصوص دانشجویان و کارکنان و اساتید و کارمندان و همه اقشار ملت تسلیت عرض میکنم و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

مصطفی جلالی /رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.