کد خبر : 1626
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

کشف۳۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی در اهواز

کشف۳۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی در اهواز
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش موج زاگرس، به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: در پی اعلام سرقت نفت خام از لوله‌های نفتی در شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار سید محمد صالحی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی سه نفر از عوامل سرقت نفت خام را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط از متهمان یک دستگاه تانکر حاوی ۳۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی، یک قبضه اسلحه کلانشینکف به همراه دو خشاب و ۶۰ فشنگ، دو دستگاه کپسول هوا برای برش، بارنامه، مهرهای جعلی و پلمب مخصوص نفت کشف شد. متهمان پس از تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

توقیف محموله هشت میلیارد ریالی کفش قاچاق در بهبهان

جانشین فرمانده انتظامی  خوزستان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان هنگام اجرای تور ایست و بازرسی مقطعی در جاده زیدون و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل بار قاچاق را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آن را متوقف کردند.

سرهنگ حجت سفیدپوست با بیان اینکه در بازرسی از بار خودروی توقیفی ۶۱۲ جفت انواع کفش خارجی فاقد مجوز گمرکی و قانونی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را هشت میلیارد ریال برآورد کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان معرفی شد.

انتهای پیام/بهار آب روشن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.