کد خبر : 6082
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

دعوت مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز از مردم جهت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند

دعوت مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز از مردم جهت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند
حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز با صدور پیامی ضمن دعوت از عموم مردم و فرهنگیان جهت شرکت پرشور در انتخابات گفت: بار دیگر ملت شریف ایران در آستانه یک آزمون مهم و سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته است.

به گزارش موج زاگرس ،  حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز با صدور پیامی ضمن دعوت از عموم مردم و فرهنگیان جهت شرکت پرشور در انتخابات گفت: بار دیگر ملت شریف ایران در آستانه یک آزمون مهم و سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته است.

آزمون مشارکت و مسئولیت پذیری مردم در انتخابات مهم یازدهم اسفند۱۴۰۲

متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

❇️بسم الله‌ الرحمن الرحیم✳️

🔰انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و انتخابات پراهمیت مجلس شورای اسلامی طلیعه ترسیم افق‌های نو برای کشور تحت زعامت ولایت فقیه و تنفس در فضای آزاد اندیشی در پرتو انوار خورشید مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی هستند. که بیش از چهار دهه شهید پروری، مقاومت و پیشرفت کشور را به آینده‌ای آسوده‌تر، آبادتر و سرفرازتر برای ایران عزیز پیوند می‌زند.

🔰این انتخابات از این جهت مهم است که آزمون سیاسی ملت برای انتخاب و گزینش اصلح برای زمینه سازی و شکل گیری مجلس و به دنبال آن ایران اسلامی قوی و توانمند، کارآمد، و انقلابی برای سال‌های حساس و مهم پیش رو است.

🔰همانطوری که رهبر معظم انقلاب، انتخابات را رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و راه اصلاح کشور خواندند و فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنیم، برای پاسداشت خون شهدا به فرمایشات رهبری لبیک بگوییم و حضوری پرشور داشته باشیم.

🔰به توفیق الهی آحاد ملت شریف و فهیم ایران با نصب‌العین قرار‌ دادن وصایای جاودانه امام راحل‌(ره) و تأسی به شهیدان والامقام و تاریخ‌ساز، بویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با لبیک به مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (‌مدظله العالی) و درک عمیق شرایط حساس و سرنوشت‌ساز کنونی‌، حماسه حضور پرقدرت، همگانی و حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند را میدان تولید قدرت برای ساختن ایران قوی و پشتوانه‌ای مقتدر برای آینده قرار خواهند داد.

حسین بهمئی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز

﴿ دهم اسفندماه ۱۴۰۲ ﴾

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.